Welke van de twee

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Leo2005
Berichten: 46
Lid geworden op: 1 maart 2006, 23:49
    unknown unknown

Welke van de twee

Bericht door Leo2005 »

Uiteraard gebruik ik Firefox en Thunderbird. Ik heb nu de Google agenda en ik vind geen prettige agenda om mee te werken.

Wat is jullie advies, moet ik Sunbird of Lightning downloaden en kan ik de gegevens van Google agenda importeren?
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Een keuze maken is natuurlijk een persoonnlijke voorkeur...

Zelf gebruik ik lightning, aangezien ik dan enkel TB moet opstarten en niet sunbird...

-> lightning zit geïntegreerd in thunderbird.
-> Sunbird is een alleenstaand programma dat je telkens ook moet opstarten...

Qua mogelijkheden zijn ze (ongeveer) identiek...
Je kan natuurlijk beiden uitproberen en erna een beslissing nemen...

grz
Leo2005
Berichten: 46
Lid geworden op: 1 maart 2006, 23:49
    unknown unknown

Bericht door Leo2005 »

Hartelijk dank voor het antwoord maar er zijn nog twee vragen in mij komen opborrelen.

* is Lightning nog steeds in een onwikkelingsfase en zo ja kan ik nog problemen ontmoeten?

* kan ik de data in Google Mail zonder enig bezwaar importeren in zowel Sunbird als Lightning?

Bedankt en met vriendelijke groet.
alarconconsult
Berichten: 275
Lid geworden op: 22 maart 2007, 12:12
Locatie: hooglede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door alarconconsult »

Leo2005 schreef:Hartelijk dank voor het antwoord maar er zijn nog twee vragen in mij komen opborrelen.

* is Lightning nog steeds in een onwikkelingsfase en zo ja kan ik nog problemen ontmoeten?

* kan ik de data in Google Mail zonder enig bezwaar importeren in zowel Sunbird als Lightning?

Bedankt en met vriendelijke groet.
zowel lightning als sunbird zitten nog in de ontwikkelingsfase, beiden kun je synchroniseren met google mail (en dus ook naar pda etc)

zoals reeds gezegd, lightning zit geïntegreerd in TB dus is gemakkelijker in gebruik (allez, naar mijn bescheiden mening toch)
Plaats reactie