L.S.
Na enig zoekwerk op de NL en EN fora ben ik er nog niet achter hoe ik een tijdsnotatie uitgeprint krijg als ik kies voor een weekoverzicht in SunBird 0.9.
Sunbird weekoverizicht http://www.mindhack.nl/sunbird/week29sunbird.pdf zonder uuraanduiding.
Gewenst weekoverzicht http://www.mindhack.nl/sunbird/week29met.pdf inclusief uuraanduiding.
Wellicht zie ik iets niet, of kijk ik ergens overheen qua in te stellen opties.
Het zou me echt helpen om een standaard tijdsnotatie in de weekoverzichten te kunnen printen. Vooralsnog blijft een soortgelijk overzicht leeg (dus alleen de dagen zijn zichtbaar).
Sunbird 0.9 (NL) Weekuitdraai aanpassen
- t1janpr33
- adri
- Moderator
Re: Sunbird 0.9 (NL) Weekuitdraai aanpassen
Ik heb het even getest (in Lightning overigens, maar dat zal niets uitmaken) en daar staat de tijd bij de Gebeurtenis, verder niet. Maar dat lijkt me ook niet echt van belang als er geen afspraak in staat. Ik heb verder niets aan de instellingen veranderd.
Dat is bij jou niet dus?
Dat is bij jou niet dus?

- t1janpr33
Beetje laat antwoord... maar beter laat dan nooit 
Mijn doel was om een lege weekagenda (dus zonder afspraken) uit te draaien met tijden. Dit is schijnbaar niet of lastig in te stellen binnen Sunbird/Lightning.
Ik blijf het net afspeuren naar een oplossing, want ik weiger terug te vallen op MS Office.

Mijn doel was om een lege weekagenda (dus zonder afspraken) uit te draaien met tijden. Dit is schijnbaar niet of lastig in te stellen binnen Sunbird/Lightning.
Ik blijf het net afspeuren naar een oplossing, want ik weiger terug te vallen op MS Office.
- adri
- Moderator
Sorry, ik zou echt niet weten of het überhaupt mogelijk is.
Even nieuwsgierig: waarom wil je eigenlijk een blanco agenda pagina printen?
Even nieuwsgierig: waarom wil je eigenlijk een blanco agenda pagina printen?

- t1janpr33
Een goede vriend van mijn die heeft een weekagenda nodig die hij uitprint, en vervolgens zelf invult. Ik wil hem wat werk besparen, maar blijkbaar is dat ook niet mogelijk binnen Sunbird/Lightening
Ik zoek in iedergeval verder!

-
Kun je ook gemakkelijk zelf maken met OpenOffice Calc of eventueel Excel.
- Pettic
Wat dacht je van Calendar Builder? Gebruik ik al jaren om dergelijke afdrukken mee te maken.
Windows; Firefox; Thunderbird