Ik heb geen idee, maar ik zou denken dat de programma's elkaar niet in de weg zitten (totdat het tegendeel is bewezen).Lowtje schreef:Maar... Nirwana... weet jij dat: moet ik birdiesync deïnstalleren als ik finchsync wil gebruiken?
Synchronisatie met PDA of palm
-
- Beheerder
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Heb ik toch nog even gekeken maar het voordeel van birdiesync t.o.v. finchsync is dat bij birdiesync ook documenten, mappen etc. gesynchroniseerd kunnen worden.
Bij finchsync zijn dat alleen maar de adressen, kalender en taken...
Aangezien ik toch ook nogal eens wat documenten (word, excel, powerpoint) meeneem op mijn pda is voor mij birdiesync toch wel handiger...
Dusdat wordt over 30 dagen 20 dollar betalen... wat momenteel neerkomt op € 14,88 dus dat is zeker goed te doen....

Bij finchsync zijn dat alleen maar de adressen, kalender en taken...
Aangezien ik toch ook nogal eens wat documenten (word, excel, powerpoint) meeneem op mijn pda is voor mij birdiesync toch wel handiger...

Dusdat wordt over 30 dagen 20 dollar betalen... wat momenteel neerkomt op € 14,88 dus dat is zeker goed te doen....

Ik ben een piepklein stukje wonder,
er gaat meer boven m'n pet dan eronder
er gaat meer boven m'n pet dan eronder
-
-