Herinneringen weg

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Jan_Kol
Berichten: 143
Lid geworden op: 28 februari 2007, 8:07
Locatie: Steenwijkerwold
    Windows 7 Firefox

Herinneringen weg

Bericht door Jan_Kol »

Van de week zette ik een afspraak in de agenda (Lightning) en stelde een herinnering in op 2 dagen van te voren. Na "Opslaan en sluiten" was de herinnering (geel klokje) niet opgenomen; ik heb het tig keer geprobeerd met verschillende herinneringstijden, afspraak verwijderd en opnieuw er ingezet maar niets werkte. Heropenen leerde steeds dat er inderdaad geen herinnering was ingesteld.

Tevens dat alle andere herinneringen verdwenen zijn, alles staat nu op "Geen". Zojuist de update naar Thunderbird 3.0.5 geïnstalleerd en nu werkt het weer. Alleen zijn alle "oude" herinneringen nog steeds weg. Kun je dat in één keer herstellen door b.v. Lightning te de-installeren en dan weer te installeren of kan ik, voor de veiligheid, maar beter alle items langs gaan en de herinnering opnieuw instellen per item? Ik zet b.v. alle verjaardagen op een herinnering 2 dagen van te voren, dan kan ik in elk geval nog tijdig een kaartje sturen als ik niet naar die verjaardag toe ga enz. Ik heb de herinnering er nu voor één verjaardag in gezet en daar staat nu weer een geel klokje bij.

Alvast dank voor een reactie,

Jan
Gebruikersavatar
Tonnes
Berichten: 814
Lid geworden op: 20 november 2004, 21:40
    Windows Mozilla
Contacteer:

Re: Herinneringen weg

Bericht door Tonnes »

Welke versie van Lightning (en TB) gebruik je?
Doe eens gek. Let op je spelling.
Jan_Kol
Berichten: 143
Lid geworden op: 28 februari 2007, 8:07
Locatie: Steenwijkerwold
    Windows 7 Firefox

Re: Herinneringen weg

Bericht door Jan_Kol »

Dit: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; nl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512 Lightning/1.0b1 Thunderbird/3.0.5
Gebruikersavatar
Tonnes
Berichten: 814
Lid geworden op: 20 november 2004, 21:40
    Windows Mozilla
Contacteer:

Re: Herinneringen weg

Bericht door Tonnes »

Ik had gehoopt een lijstje te kunnen vinden met opgeloste bugs na deze versie (1.0b1). Dat is er wel (hier), maar het lijkt geen bekend verschijnsel. Wellicht dat je, nu Lightning 1.0b2 en TB 3.1 (vereist) er zijn, deze eens proberen en zien of hetzelfde verschijnsel zich voordoet? Doe het voor de zekerheid met een apart profiel en een kopie van de oude agendagegevens. Als het nog steeds optreedt, is dit wellicht een melding via Bugzilla waard, als er tenminste niet al een nog niet opgeloste bug bestaat natuurlijk.
Doe eens gek. Let op je spelling.
Plaats reactie