hi
Waarom is de tekst van de titel bij taken lichtgrijs, dus eigenlijk niet te lezen
Lightning taken en kleuren
-
- Moderator
Re: ligthing taken en kleuren
Die kleur kun je wel aanpassen naar zwart bijv. door een aanpassing te maken in het calendar.jar bestand:
Zie ook hier.
Code: Selecteer alles
.calendar-task-tree > treechildren::-moz-tree-cell-text(future) {
color: black; /*MenuText;*/
}

-
Re: Lightning taken en kleuren
wat je zegt werkt niet en hoe krijg ik een jar file open
-
hoe open ik die file.
Dit gedaan volgens je link maar werkt niet
Dit gedaan volgens je link maar werkt niet
-
- Moderator
Dat bestand kun je openen met Ark (dat is op KDE, de Gnome-tegenhanger ken ik zo niet).
Vervolgens kun je met een teksteditor naar keuze die regel aan het bestand toevoegen door een nieuw bestand aan te maken. Vervolgens het oude calendar-task-tree.css verwijderen en het nieuw aangemaakte (dat uiteraard exact dezelfde naam moet hebben) op precies dezelfde locatie terug te plaatsen.
Dat zou moeten werken.
Vervolgens kun je met een teksteditor naar keuze die regel aan het bestand toevoegen door een nieuw bestand aan te maken. Vervolgens het oude calendar-task-tree.css verwijderen en het nieuw aangemaakte (dat uiteraard exact dezelfde naam moet hebben) op precies dezelfde locatie terug te plaatsen.
Dat zou moeten werken.

-
Archive Manager!
Rechts klikken en kiezen voor openen met Archive Manager.
Mvg Jacques
Rechts klikken en kiezen voor openen met Archive Manager.
Mvg Jacques
Mozilla/5.0 (X11; Mint; Linux x86_64; rv:115.0) Gecko/ Firefox/115.0 ID:20230602
Mozilla/5.0 (X11; Mint; Linux x86_64; rv:115.0) Gecko/ Thunderbird/115.0 ID:20230602
Mozilla/5.0 (X11; Mint; Linux x86_64; rv:115.0) Gecko/ Thunderbird/115.0 ID:20230602
-
- Moderator
Bedankt voor deze aanvulling JacquesC. 
Ik gebruik zelf al jaren geen Gnome meer, dus de namen van al die apps ken ik meestal niet zo uit het hoofd.

Ik gebruik zelf al jaren geen Gnome meer, dus de namen van al die apps ken ik meestal niet zo uit het hoofd.