Mozilla Thunderbird 15.0 met Lightning 1.6

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
giant
Berichten: 140
Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:11
Locatie: Oost Nederland
    Windows 7 Firefox

Mozilla Thunderbird 15.0 met Lightning 1.6

Bericht door giant »

Ik heb de upgrade gedaan naar Thunderbird 15.0 met Ligtning.

Voor het benaderen van mijn Google-agenda gebruik ik de plugin "Provider voor Google Calender 0.13".
Mijn afspraken worden sinds de upgrade niet meer in mijn agenda weergegeven. Er wordt geen foutmelding gegeven.

De "CalDav" methode om de Google-agenda te benaderen werkt wel bij Thunderbird 15.0 met Lightning, maar deze is voor mij niet interessant omdat deze alleen werkt met mijn hoofdagenda en niet de sub-aganda's die ik ook in mijn Google-account heb.

Ik heb mijn 2e machine inmiddels gedowngrade naar Thunderbird 14.0 en het probleem daar is opgelost. Maar dit is natuurlijk geen goede manier.

Waar zou dit aan kunnen liggen?
Gebruikersavatar
giant
Berichten: 140
Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:11
Locatie: Oost Nederland
    Windows 7 Firefox

Re: Mozilla Thunderbird 15.0 met ligtning 1.6

Bericht door giant »

Het probleem is opgelost!

Er is vanmiddag een nieuwe versie (0.16) uitgegeven van "Provider voor Google Calender"
JL
Berichten: 228
Lid geworden op: 28 februari 2008, 19:40
    Windows 7 Firefox

Re: Mozilla Thunderbird 15.0 met ligtning 1.6

Bericht door JL »

De "CalDav" methode om de Google-agenda te benaderen werkt wel bij Thunderbird 15.0 met Ligtning, maar deze is voor mij niet interessant omdat deze alleen werkt met mijn hoofdagenda en niet de sub-aganda's die ik ook in mijn Google-account heb.
Ik weet niet goed wat je met sub-agenda's bedoelt, maar je moet alle agenda's die je je google acount ziet ook in caldav kunnen gebruiken. In ieder geval als ze met je gedeeld zijn, zodat ze allemaal onder je eigen wachtwoord aan te roepen zijn.
(en de publieke agenda's kun je zonder wachtwoord rechtstreeks aanroepen).

Maar vooral:
If it ain't broke, don't fix it
Plaats reactie