Google agenda niet helemaal in Lightning

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Gesloten
kampdvd
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 september 2008, 19:30
    Windows Vista Firefox

Google agenda niet helemaal in Lightning

Bericht door kampdvd »

Ik gebruik Lightning om mijn Google-agenda in TB weer te geven. Die heb ik ooit gemaakt. In Google maak ik gebruik van verschillende agenda's. Ze worden allemaal vertoond in TB, behalve ééntje. Ik kan niet terugvinden hoe ik die andere agenda's ooit ingesteld heb en waarom die ene agenda niet vertoond wordt.

Waar kan ik de informatie vinden om een agenda van Google in Lightning te importeren? Dus niet Lightning er op zetten (dat is duidelijk en de agenda er opnieuw opzetten heft mijn probleem niet op), maar een aparte agenda binnen Google.

Alvast bedankt.
JL
Berichten: 228
Lid geworden op: 28 februari 2008, 19:40
    Windows 7 Firefox

Re: Google agenda niet helemaal in Lightning

Bericht door JL »

Beste Kamp,

zou je even willen aangeven welke methode je gebuikt om de google-kalender te benaderen?
Volgens mij ziojn de opties ICS, CalDav en via de "provider for google calendar". Ik denk dat het antwoord daar van afhangt
kampdvd
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 september 2008, 19:30
    Windows Vista Firefox

Re: Google agenda niet helemaal in Lightning

Bericht door kampdvd »

Ik gebruik "provider voor google calendar".
JL
Berichten: 228
Lid geworden op: 28 februari 2008, 19:40
    Windows 7 Firefox

Re: Google agenda niet helemaal in Lightning

Bericht door JL »

Check:
- Ik veronderstel dat je in google calendar kunt inloggen en dat dus de gebruikernaam / wachtwoord kloppen.
- Ik veronderstel dat je weet welke link uit google calendar instellingen je moet plakken (xml)
- Ik begrijp dat je de agenda al eens hebt verwijderd en opnieuw hebt geinstalleerd

http://www.gratissoftwaresite.nl/tips/G ... of+Sunbird

Vraag:
Krijg je een foutmelding of blijft de betreffende agenda gewoon "leeg"
Als hij leeg blijft: Kun je er naar wegschrijven?
ALs er in het wachtwoord wat scheef zit zou je in menu: Extra / opties / beveiliging / wachtwoorden / opgeslagen wachtwoorden de betreffende gebruikersnaam kunnen verwijderen. Dan kun je hem opnieuw ingeven.

Geef svp even goed aan waar het mis gaat!
kampdvd
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 september 2008, 19:30
    Windows Vista Firefox

Re: Google agenda niet helemaal in Lightning

Bericht door kampdvd »

Ik heb de fout ontdekt, ik had vergeten te koppeling vanuit Google te plakken. Nu is het dus wel gelukt.

Bedankt!
Gesloten