kalender installeren

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Wouter1974
    unknown unknown

kalender installeren

Bericht door Wouter1974 »

Hoi allen,

Ik las op de site dat er voor Mozilla 1.6 een nederlandse kalender beschikbaar is. Handig, dus ik ben op zoek gegaan naar de installatie site en heb die gevonden (mozilla-nl). Daar heb ik de Kalender installatie voor NL gevonden en geinstalleerd. Na de installatie vertelde het systeem me dat de kalender succesvol geinstalleerd was en vroeg hij me of ik de browser wilde afsluiten en opnieuw wilde opstarten. Dit heb ik netjes gedaan, echter ik vind nergens een kalender terug. Ik ben gaan kijken in het menu bij 'Venster' waar ik mijn mail, composer en adressenboek ook heb staan. Echter geen kalender te vinden... Waar zou die moeten staan? Of heb ik de installatie (alhoewel die geheel automatisch verliep) verkeerd gedaan? Ik heb 2x geprobeerd hem te installeren...

Alvast dank voor julllie hulp,

Groetjes

Wouter
tr
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 juni 2004, 19:08
    unknown unknown

Bericht door tr »

gebruik zelf 1.7
werkt waarschijnlijk ook wel bij 1.6
probeer dit eens op 1 van deze manieren.
de NL taal is later in te stellen


Install Mozilla Calendar on Mozilla / Mozilla Firefox

Launch the XPI install by clicking on the Install links for your Mozilla / Mozilla Firefox release.
Install Mozilla Calendar on Mozilla Thunderbird

If you want to install the extension in Thunderbird, you have to follow these steps:

1. In your default browser, right-click on the download link for your Mozilla Thunderbird release. Choose the "Save link to disk..." option and download the XPI install file into a directory of your choosing.
2. Open Mozilla Thunderbird and go to the preferences panel by going to the Tools -> Options menu.
3. Go to the Extensions panel and click on the "Install New Extension" link.
4. Choose the file you downloaded earlier on.
erikvp
    unknown unknown

Bericht door erikvp »

Ik heb geprobeerd om in mozilla firefox 1.0 NL de kalender te installeren, maar ik kom er niet uit. Hoe moet ik het doen?
Graag hulp.
Vast bedankt voor de moeite,
Erik
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

erikvp schreef:Ik heb geprobeerd om in mozilla firefox 1.0 NL de kalender te installeren, maar ik kom er niet uit. Hoe moet ik het doen?
Graag hulp.
Vast bedankt voor de moeite,
Erik
Ik zie dat je in veel topics hier wat over gevraagd hebt.

Je kunt echter bv van http://www.mozilla.org/projects/calendar/ de extensie installeren. Na het toevoegen van Mozilla aan je veilige lijst, zie balk bovenin na het aanklikken van het installatiebestand.
Daarna wordt hij geïnstalleerd en is hij via Extra > Calendar beschikbaar. Hij werkt dan echter nog wel in het Engels.. Om in het NL te werken moet het geheel volgensmij wat anders in elkaar gezet worden. Er is namelijk wel een vertaling bijgevoegd.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Aaah,
Er begint me wat te dagen. Zeg ik het goed: Sunbird is 'los'werkend prog. rn calendar is een onderdeel van firefox, mozilla suite od fthunderbird?

Dank je wel, Erik,
Plaats reactie