Zegt deze foutmelding julie iets?

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Fluff
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 april 2006, 13:07
    unknown unknown

Zegt deze foutmelding julie iets?

Bericht door Fluff »

[Exception... "Component returned failure code: 0x804a0107 [calIICSService.parseICS]" nsresult: "0x804a0107 (<unknown>)" location: "JS frame :: file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Sunbird/components/calICSCalendar.js :: anonymous :: line 396" data: no]

Deze krijg ik als ik een remote calendar wil starten, in zowel Thunderbird als Sunbird. Ik heb een eigen Apache/Webdav server geprobeerd en een iCal account. Op beide manieren krijg ik deze foutmelding. Ik weet het niet meer :roll:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Welke versies van de software gebruik je ?

Het is mijn ervaring dat aangezien Sunbird en Lightning volop in ontwikkeling zijn soms bepaalde dingen niet goed werken. Maar dan wordt het vaak ook wel snel opgelost zodat het in een volgende versie wel weer werkt.

Update: deze bug vermeld hetzelfde regelnummer, dus kan best gerelateerd zijn aan wat jij meldt: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=325167
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Fluff
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 april 2006, 13:07
    unknown unknown

Bericht door Fluff »

Ik heb geïnstalleerd;
Windows2000 SP 4
XAMPP 1.5.1, een Apache 2.2.0 server met een Webdav extentie
Thunderbird 1.5.0.2 met de Lightning 0.1 extentie

Het zou mooi zijn als ik dit werkend krijg. Thunderbird met een gedeelde kalender. Ik heb nog Sunbird 0.3a1 geprobeerd, meer om te kijken of dat wel zou werken.

Weten jullie een manier om dat Webdav te testen? Er is wel een Webdav testpagina en die lijkt te werken. Misschien is er nog een andere manier?
Fluff
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 april 2006, 13:07
    unknown unknown

Bericht door Fluff »

Ik kan trouwens nergens *.ICS bestanden vinden. Is dat raar? Ik heb wel werkende lokale kalenders.
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Tot sunbird v0.2 werd er gewerkt met ics-bestanden.
Dan is er een ganse nieuwe code geschreven, oa voor lightning.

Je gebruikt Lighning 0.1. Dus is het normaal dat je geen ics bestanden kan vinden. Het programma slaat de kalenders in een database op. (storage.sdb)

grz.
Plaats reactie