taken weergeven

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Jos*
Berichten: 4
Lid geworden op: 4 september 2006, 9:27
    unknown unknown

taken weergeven

Bericht door Jos* »

Hallo,
ik probeer van outlook over te schakelen op sunbird, maar zit met een paar vragen
1. Hoe slaag ik erin om een overzicht te krijgen van mijn werkweek, met daaronder een takenoverzicht met de einddatum erbij?
Ik slaag er alleen in om een weekoverzicht te maken met rechts de werkweek, en dan links de kalender met daaronder de taken, maar de kolom met het taakoverzicht is dan te smal om ook de einddatum te tonen

2. Geeft Sunbird ook een apart taakoverzicht?

3. Hoe kan ik mijn kalender en taken afdrukken?

alvast bedankt,
Jos
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

Hoi,
Welkom op dit forum
Sunbird en lightning zijn nog heel erg in ontwikkeling, binnenkort komt er een nieuwe versie uit en ik hoop en denk dat daar hee veel verbeteringen in
zitten. Verder heb ik er ook niet zoveel verstand van, iemand anders?

heb je trouwens iets aan dit topic?
http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopi ... 7950#57950
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

hey,

1) Dit weet ik niet... Takenoverzicht is steeds links onderaan... Je kan de kolom wel verbreden, en enkel de parameters weergeven waar je iets aan hebt... (in takenoverzicht, rechts bovenaan het pictogram)

2) Je kan sunbird zo instellen dat de taken in het overzicht weergegeven worden. De taken worden ook links onderaan apart weergegeven Hier kan je ze sorteren op de parameter die je wil (bv. einddatum)

3) Afdrukken is nog zeer beperkt. Dit zal steeds beter worden in de komende versies...

Versie 0.3 is gepland voor deze maand. De testversies zijn reeds vrij stabiel maar nog niet geschikt voor in productieomgeving natuurlijk. De Nederlandse vertaling zal normaal niet lang op zich laten wachten...

Hopelijk kan dit je een beetje verder helpen?
Plaats reactie