Lightning 0.3 NL

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Lightning 0.3 NL

Bericht door vulture »

Ik heb deze gedownload en geinstalleerd. Is gewoon in zijn geheel in het Nederlands.

Ik werk wel met TB 2.0 A1 Om deze versie van TB in het Nederlands te krijgen heb ik de Nederlandse Dictionary 1.03 geinstalleerd. Misschien dat deze er voor zorgt dat Lightning ook in zijn geheel NL is. Bij het exporteren van je kalender heb ik drie mogelijkheden:
1. HTML
2. Icalender (mac)
3. Comma Seperated Value (CSV (outlook)
Ik heb mijn calender geëxporteerd naar Ical formaat en in Ical geïmporteerd. Zonder problemen werden de activiteiten toegevoegd.

Vervolgens heb ik mijn agenda en taken vanuit Ical geexporteerd en in TBLightning geimporteerd en dat ging ook vlekkeloos. :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij het invoeren van een afspraak heb je over alle mogelijke opties. Handig is de Event Status, waarmee je aangeeft of een afspraak nog niet helemaal vastligt, en de mogelijkheid om er een URL aan te koppelen.
Afbeelding
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
gertj3
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 februari 2006, 11:08
Locatie: Vlaanderen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door gertj3 »

ik heb het al eerder eens gevraagd maar ik zal het nog eens vragen

kan je op het net ergens ook de officiele feestdagen in belgie downloaden om in lightning te zetten?

groetjes
Gertj3
Bezoek ook eens ===> www.soccerplaza.org
JAF
Berichten: 107
Lid geworden op: 2 februari 2005, 17:03
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door JAF »

http://www.mozilla.org/projects/calendar/holidays.html hier staat hij tussen. Waar dat another version op slaat, geen idee..
Edit: Dat zijn zeker alleen de Waalse feestdagen?
Gebruikersavatar
gertj3
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 februari 2006, 11:08
Locatie: Vlaanderen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door gertj3 »

JAF schreef:http://www.mozilla.org/projects/calendar/holidays.html hier staat hij tussen. Waar dat another version op slaat, geen idee..
Edit: Dat zijn zeker alleen de Waalse feestdagen?
Waar moet ik dat bestand plaatsen?

groetjes
Gertj3
Bezoek ook eens ===> www.soccerplaza.org
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

gertj3 schreef:
JAF schreef:http://www.mozilla.org/projects/calendar/holidays.html hier staat hij tussen. Waar dat another version op slaat, geen idee..
Edit: Dat zijn zeker alleen de Waalse feestdagen?
Waar moet ik dat bestand plaatsen?
Ik zou het bestand gewoon lokaal downloaden en het vervolgens via het menu Kalender > Importeren (B) in Lightning importeren.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

JAF schreef:Waar dat another version op slaat, geen idee..
Ik neem aan dat er in het verleden nog eens een andere versie was en dat die inmiddels uit die lijst is verwijderd, maar dat de tekst "another version" nu ook nog verwijderd zou moeten worden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
gertj3
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 februari 2006, 11:08
Locatie: Vlaanderen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door gertj3 »

nirwana schreef:
gertj3 schreef:
JAF schreef:http://www.mozilla.org/projects/calendar/holidays.html hier staat hij tussen. Waar dat another version op slaat, geen idee..
Edit: Dat zijn zeker alleen de Waalse feestdagen?
Waar moet ik dat bestand plaatsen?
Ik zou het bestand gewoon lokaal downloaden en het vervolgens via het menu Kalender > Importeren (B) in Lightning importeren.
ok bedankt het is gelukt :D
Bezoek ook eens ===> www.soccerplaza.org
veryblacklabel
Berichten: 19
Lid geworden op: 3 maart 2006, 22:33
    unknown unknown

Feestdagen

Bericht door veryblacklabel »

Het zijn inderdaad de Franstalige feestdagen die hier meegegeven worden.
Als de andere versie niet meer bestaat zit er niets anders op dan deze items te bewerken en kiezen voor alle herhalingen.
Gebruikersavatar
gertj3
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 februari 2006, 11:08
Locatie: Vlaanderen
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Feestdagen

Bericht door gertj3 »

veryblacklabel schreef:Het zijn inderdaad de Franstalige feestdagen die hier meegegeven worden.
Als de andere versie niet meer bestaat zit er niets anders op dan deze items te bewerken en kiezen voor alle herhalingen.
ja maar de Dutch versie zit er ook in ;)
Bezoek ook eens ===> www.soccerplaza.org
johnredmille
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 september 2006, 10:54
    unknown unknown

Bericht door johnredmille »

Dit zijn wellicht de feestdagen van Nederland en niet deze van het vlaamstalig België? :)
Arthur Buijs is een fervent OOo gebruiker en is naar mijn bescheiden mening Nederlander en hij zal dus wellicht de feestdagen van Nederland en niet van België op de calender/holidays plaatsen. :wink:
Vriendelijke groeten,
Johny
Gebruikersavatar
gertj3
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 februari 2006, 11:08
Locatie: Vlaanderen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door gertj3 »

johnredmille schreef:Dit zijn wellicht de feestdagen van Nederland en niet deze van het vlaamstalig België? :)
Arthur Buijs is een fervent OOo gebruiker en is naar mijn bescheiden mening Nederlander en hij zal dus wellicht de feestdagen van Nederland en niet van België op de calender/holidays plaatsen. :wink:
Vriendelijke groeten,
Johny
Ja nu je het zegt maar kom de meeste zijn wel juist alleen zoals 1 mei enz zit er niet in
Bezoek ook eens ===> www.soccerplaza.org
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Ik vermoed dat het gemakkellijkste is de franstalige feestdagen te vertalen.
Enkel de vlaamse feestdag (11 juli) zal er dan niet inzitten... en misschien wel de franstalige feestdag...
Indien je dit verwezlijkt, kan je misschien deze ergens online plaatsen voor andere mensen?

grz
Plaats reactie