Lightning, kalender importeren

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
PC-Menneke
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 juli 2006, 23:21
    unknown unknown

Lightning, kalender importeren

Bericht door PC-Menneke »

Ik ben een gebruiker van Sunbird maar wil overstappen naar Lightning.
Lightning is ook al werkende op mijn PC. Ik zou nu ook graag de kalander van Sunbird importeren in Lightning. Dit wil maar niet lukken.
In Sunbird heb ik gekozen voor exporteren van de kalende rnaar iCalendar en Komma gescheiden waarden. Als ik een van deze bestanden wil importeren in Lightning geeft deze een foutmelding en importeerd niets.

Wie weet er raad en kan mij helpen met het importeren van de gegevens uit Sunbird naar Lightning?

Loed.
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Welke versie van sunbird gebruik je, alsook de versie van Lightning en Thunderbird?

Ik heb de test gedaan:
- export uit sunbird 0.3 als icalendar.
- import in lightning 0.3 in TB 1.5.0.7.

Deze import verliep vlekkeloos.

Welke foutmelding krijg je?
PC-Menneke
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 juli 2006, 23:21
    unknown unknown

Foutmelding bij importeren

Bericht door PC-Menneke »

De foutmelding die ik krijg is:
122 items failed to import. The last error was 2147500037. Dit is als ik het bestand wil importeren met de extensie ics.
Wil ik gegevens uit het bestand met de extensie csv importeren dan is de foutmelding dat het bestand niet gelezen kan worden en iets over JavaScript Error.
TB is versie 1.5.0.7 welke zojuist geupdate is naar 1.5.0.8 waarbij ik dezelfde problemen ondervindt.
Wat mij vandaag ook opgevallen is, is dat als ik een nieuw agendapunt in Lightning zet dit niet zichtbaar is terwijl het wel in Lightning staat want hij geeft wel de waarschuwing die ik opgegeven heb.

????????

Loed.
PC-Menneke
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 juli 2006, 23:21
    unknown unknown

Versie van Lightning

Bericht door PC-Menneke »

Ik was het vergeten maar Lightning is versie 0.3

Loed.
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Raar...

Kan je misschien eens proberen met een nieuw profiel?
Plaats reactie