Adressen in Sunbird

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Ma_Jeur
Berichten: 122
Lid geworden op: 22 november 2004, 9:02
    unknown unknown

Adressen in Sunbird

Bericht door Ma_Jeur »

Ik heb Sunbird eens geinstalleerd om te zien of ik van Outlook af kan.
Ik kan nergens iets vinden om adres (contact) gegevens in Sunbird te plaasten.
Mis ik iets?
asterix
Berichten: 194
Lid geworden op: 10 januari 2005, 19:36
    unknown unknown

Re: Adressen in Sunbird

Bericht door asterix »

Ma_Jeur schreef:Ik heb Sunbird eens geinstalleerd om te zien of ik van Outlook af kan.
Ik kan nergens iets vinden om adres (contact) gegevens in Sunbird te plaasten.
Mis ik iets?
Sunbird is alleen een agenda. Wil je van Outlook af neem dan bijv. de combinatie Thunderbird (mail-nieuws-adressen) / Lightning (agenda ge-integreerd in Thunderbird). Sunbird is een standalone-agenda. Lightning is de ge-integreerde versie van Sunbird.

Asterix.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Adressen in Sunbird

Bericht door nirwana »

asterix schreef:Sunbird is alleen een agenda. Wil je van Outlook af neem dan bijv. de combinatie Thunderbird (mail-nieuws-adressen) / Lightning (agenda ge-integreerd in Thunderbird). Sunbird is een standalone-agenda. Lightning is de ge-integreerde versie van Sunbird.
Wel wil ik daarbij meegeven dat Lightning (en Sunbird ook) nog volop in ontwikkeling zijn. Dat moet je wel in je achterhoofd houden als je de programma's voor algemeen gebruik in wilt zetten. Het zal allemaal best goed gaan, maar het is ook denkbaar dat Lightning tijdens haar ontwikkeling nog behoorlijke sprongen gaat maken.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie