Nieuwe Firebird-vertaling (voor 0.7) sterk verbeterd !

Vervanging van de nieuwspagina van MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Nieuwe Firebird-vertaling (voor 0.7) sterk verbeterd !

Bericht door nirwana »

<p>Vanavond heb ik namens MozBrowser.nl de nieuwe Nederlandse vertaling van Mozilla Firebird 0.7 uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat dit een hele vooruitgang is. Martijn Ras heeft hierin namelijk ook de eerder genoemde voorgestelde wijzigingen doorgevoerd en dat scheelt echt een hoop (is mijn persoonlijke mening). Daarmee wordt de vertaling volgens ons opeens voor een veel groter publiek acceptabel. Nu kunnen we de vertaling tenminste aanraden aan hen die Firebird liever in het Nederlands gebruiken. Voorheen zou ik dat niet gedaan hebben.</p>
<p>
Wel zitten er in deze vertaling nog de nodige tikfouten. Houd daar dus even rekening mee als je deze vertaling gebruikt (al zou ik het gebruik geenszins willen afraden). Overigens heb ik zojuist alle gevonden tikfouten in een uitgebreide e-mail naar het Mozilla-NL project gestuurd, dus de meesten zijn daar nu bekend en kunnen snel opgelost worden.
</p>
<p>
<b>Tip:</b> mocht je bij het opstarten van deze Firebird een foutmelding (over XML ofzoiets) krijgen, start Firebird dan nogmaals (maar nu met de optie <b>-ProfileManager</b>) om zo eerst een nieuw profiel aan te maken.
</p><!--break-->
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie