Mozilla 1.6 en Firebird 0.8 begin volgende week?

Vervanging van de nieuwspagina van MozBrowser.
Plaats reactie
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Mozilla 1.6 en Firebird 0.8 begin volgende week?

Bericht door frits »

<p>De release van Mozilla 1.6 en Firebird 0.8. Het had zullen gebeuren voor de kerstdagen, maar het liep even wat anders. Het oplossen van fouten, maar ook vakantie, zorgde ervoor dat de release van die beide programma's over het nieuwe jaar werd heengetild. Nu lijkt het er sterk op dat het begin volgende week zal gebeuren.</p>
<!--break-->
<p>Op Adot's Notblog (de weblog van Asa Dotzler, een van de ontwikkelaars binnen de Mozilla Stichting) valt er dit over te lezen: 'Today (9 januari) we took (hopefully) the last of the 1.6 changes so I'll be testing the builds over the weekend, working on release documentation, and looking forward to a Mozilla 1.6 early next week...Firebird is coming along well, on it's own 0.8 branch (which is very close to the 1.6 branch) and I'm looking forward to a release soon. There are definitely some great improvements over 0.7 for anyone stuck on that old technology ;-)'</p>

<p>En de vertaling:<br>
'Vandaag (9 januari) hebben we (naar ik mag hopen) de laatste wijzigingen in 1.6 opgenomen, zodat ik komend weekend de nieuwe versies kan testen, documentatie kan schrijven en uitkijken naar een Mozilla 1.6 voor volgende week... Met Firebird gaat het ook goed in zijn eigen tak (die de 1.6-tak goed bijhoudt) en ik kijk uit naar als binnenkort de uiteindelijke versie verschijnt. Er zijn zeker enkele grote verbeteringen ten opzichte van 0.7 voor iedereen die nog op die oude technologie zit ;-)'</p>

<p>Adot's Notblog: <a href=http://weblogs.mozillazine.org/asa/>Klik hier</a></p>
Plaats reactie