reageren op nieuwsitems als forumlid

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

reageren op nieuwsitems als forumlid

Bericht door moZes »

Is het misschien mogelijk om bij het maken van een opmerking op een nieuwsbericht op de home-pagina de eventuele forumnaam te gebruiken in plaats van "Anoniempje"?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Dat is prima mogelijk. Maak dan op de site onder dezelfde gebruikersnaam als op het forum een account aan. Als je daarmee op de site inlogt, dan ben je geen Anoniempje meer.

We hadden ook de forum-module van ons content-management-systeem kunnen gebruiken. Of een extensie op de forum-software om daarmee ook de site te verzorgen. Maar 2 aparte systemen leek ons uiteindelijk de beste oplossing (best of breed). Nu hebben we een volwaardig forum en een volwaardige website en zo dus veel mogelijkheden om goede content te bieden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

De "remember me" cookie bug is nog niet opgelost, of wel? Ik moet nog steeds af en toe opnieuw inloggen...
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik hoop dat die bug wel is opgelost en dat die in een nieuwe versie van het CMS zit. Er zijn inmiddels een nieuwe versie en enkele bugfixes daarop uitgebracht. Die gaan we binnenkort hier installeren, dus hoop ik dat dat probleem dan is opgelost.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Okee bedankt.. het is niet erg, alleen soms beetje lastig. Gelukkig werkt automatisch inloggen op het forum wel goed.
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Plaats reactie