Problemen sectie?

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
magicmans
Berichten: 241
Lid geworden op: 8 januari 2005, 17:45
    unknown unknown

Problemen sectie?

Bericht door magicmans »

Hallo ik zat eens rond te snuffelen op dit forum en (trouwens prima tipssectie erbij, het begin is er hoor)

Maar toen dacht ik er is een firefox gedeelte, maar daar wordt eigenlijk van alles geplaatst. Mozilla firefox suggesties, problemen e.d. Wat nu als er een sectie bijkomt voor problemen met firefox.

En dan viel mij ook op dat er wel een tips-sectie is, maar als je problemen hebt met een bepaalde extensie waar moet je dan terecht? In het firefox gedeelte kan niet, want het gaat tenslotte over de extensies, in het extensies tips gedeelte kan ook niet, want daar moet je een goede extensie voordragen.

Dus misschien als jullie iets zouden willen doen met deze suggesties.

Groeten magicmans 8)
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Problemen sectie?

Bericht door ByteWarrior »

magicmans schreef:Maar toen dacht ik er is een firefox gedeelte, maar daar wordt eigenlijk van alles geplaatst. Mozilla firefox suggesties, problemen e.d. Wat nu als er een sectie bijkomt voor problemen met firefox.
Problemen over Firefox horen in het Firefox-forum... Daar staan nu al het meest problemen. ;)
En dan viel mij ook op dat er wel een tips-sectie is, maar als je problemen hebt met een bepaalde extensie waar moet je dan terecht? In het firefox gedeelte kan niet, want het gaat tenslotte over de extensies, in het extensies tips gedeelte kan ook niet, want daar moet je een goede extensie voordragen.
Dat heb ik mij ook al afgevraagd, maar de "Tips voor Mozilla" sectie is zo gegroeid. Als de "Tips voor Mozilla" hernoemd zou worden naar "Mozilla-gerelateerd", zou dan je probleem opgelost zijn? De subsecties zijn dan immers wel bruikbaar voor vragen over extensies...
Gebruikersavatar
magicmans
Berichten: 241
Lid geworden op: 8 januari 2005, 17:45
    unknown unknown

Re: Problemen sectie?

Bericht door magicmans »

ByteWarrior schreef:
magicmans schreef:Maar toen dacht ik er is een firefox gedeelte, maar daar wordt eigenlijk van alles geplaatst. Mozilla firefox suggesties, problemen e.d. Wat nu als er een sectie bijkomt voor problemen met firefox.
Problemen over Firefox horen in het Firefox-forum... Daar staan nu al het meest problemen. ;)

inderdaad maar discussieren over nieuwtjes over fiirefox e.d horen die daar dan ook? Als je ziet dat de firefox samen met de thunderbirdsectie eigenlijk de grootste zijn, zouden dit dus eigenlijk gewoon hoofdsecties moeten zijn en deze dan onderverdelen in extensies, tips, problemen e.d

Dit zou veel overzichtelijker zijn.
Dat heb ik mij ook al afgevraagd, maar de "Tips voor Mozilla" sectie is zo gegroeid. Als de "Tips voor Mozilla" hernoemd zou worden naar "Mozilla-gerelateerd", zou dan je probleem opgelost zijn? De subsecties zijn dan immers wel bruikbaar voor vragen over extensies...
Nee eigenlijk niet, want het gaat niet alleen over de hoofd-secties, maar ook de subsecties en deze zouden dan volgens jou onveranderd blijven.
Dus veranderd er niks.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

inderdaad maar discussieren over nieuwtjes over fiirefox e.d horen die daar dan ook? Als je ziet dat de firefox samen met de thunderbirdsectie eigenlijk de grootste zijn, zouden dit dus eigenlijk gewoon hoofdsecties moeten zijn en deze dan onderverdelen in extensies, tips, problemen e.d

Dit zou veel overzichtelijker zijn.
Weet ik ook wel, maar technisch gezien is dat vrij onmogelijk om zoiets nu nog te doen denk ik. Alle discussies moeten dan manueel in de de goede sectie geplaatst worden. In phpBB (de forumsoftware) is het vrij moeilijk om verschillende discussies tegelijk te verplaatsen...

Het is wel mogelijk, maar het zou een monnikenwerk zijn.
Gebruikersavatar
magicmans
Berichten: 241
Lid geworden op: 8 januari 2005, 17:45
    unknown unknown

Bericht door magicmans »

ByteWarrior schreef:
inderdaad maar discussieren over nieuwtjes over fiirefox e.d horen die daar dan ook? Als je ziet dat de firefox samen met de thunderbirdsectie eigenlijk de grootste zijn, zouden dit dus eigenlijk gewoon hoofdsecties moeten zijn en deze dan onderverdelen in extensies, tips, problemen e.d

Dit zou veel overzichtelijker zijn.
Weet ik ook wel, maar technisch gezien is dat vrij onmogelijk om zoiets nu nog te doen denk ik. Alle discussies moeten dan manueel in de de goede sectie geplaatst worden. In phpBB (de forumsoftware) is het vrij moeilijk om verschillende discussies tegelijk te verplaatsen...

Het is wel mogelijk, maar het zou een monnikenwerk zijn.
Ja inderdaad als het niet kan dan kan het niet, maar ik opperde het als een suggestie. :D

groeten magicmans
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Problemen sectie?

Bericht door nirwana »

magicmans schreef:in het extensies tips gedeelte kan ook niet, want daar moet je een goede extensie voordragen.
Dan dekt dat de lading niet meer, want dat forum is voor alles wat maar met extensies te maken heeft. Dus heb ik die omschrijving ook maar even aangepast...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
magicmans
Berichten: 241
Lid geworden op: 8 januari 2005, 17:45
    unknown unknown

Bericht door magicmans »

Perfect ik heb het gezien :D Nu dekt het de lading
Plaats reactie