Welke scholen, bedrijven,... gebruiken een gecko browser?

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
cobnet
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 december 2003, 9:45
    unknown unknown
Contacteer:

Welke scholen, bedrijven,... gebruiken een gecko browser?

Bericht door cobnet »

Ik vroeg me af of er scholen, bedrijven, pc-boeren,... een gecko gebaseerde browser gebruiken/installeren. Indien jullie van mozbrowser.nl dit ook zouden willen weten, zou het dan mogelijk zijn om daarvoor een oproep te doen via een nieuwspost?

De resultaten kunnen dan misschien in een link bovenaan mozbrowser geplaatst worden ofzo, omdat dit mss (nog) meer mensen kan aanzetten om een gecko browser te gebruiken 8-)?

Wat denken jullie?


Mvg,
cobnet
Jabber, IM the world!
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

We zouden er bijvoorbeeld een poll over kunnen aanmaken of inderdaad een nieuwsbericht. We hebben al een forum gemaakt waarin iedereen zijn/haar ervaringen met Mozilla kwijt kan (Waarom ik Mozilla gebruik).
En onlangs meldde Bertje dat hij Mozilla op school wilde gebruiken. Zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
cobnet
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 december 2003, 9:45
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door cobnet »

Het was eigenlijk door de post van Bertje dat ik me afvroeg of er niet nog meer scholen ed. zouden zijn.

Misschien dat volgende informatie gevraagd kan worden:
Naam (bv. "cobnet systems" ;) )
URL (bv. www.cobnetsystems.be)
Browser (bv. Firefox)
Mailclient (bv. Thunderbird)
Nota:
bv.: Sinds 2000 zijn we met ons bedrijf van zo'n 2000 werknemers (*kuch*) overgeschakeld op Gecko gebaseerde browsers, omdat... Thunderbird konden we nt direct gebruiken, omdat... maar...

of bv. Sinds het idee van een aparte browser, ben ik als leerkracht beginnen uitkijken of het niet mogelijk zou zijn om Firefox te gebruiken als studiemateriaal ipv MSIE. De leerlingen vonden het alvast...

of bv. Als pc-boer heb ik mijn buik vol van al die veiligheidslekken die blijven opduiken in IE, maar, wat erger is, niet tijdig gedicht worden. Vandaar heb ik al vroeg uitgekeken vr een betere browser, waardoor ik beland ben bij de Mozilla Suite, helaas waren mijn klanten daar niet zo tevreden over, maar nu, met Firefox,...
Jabber, IM the world!
Plaats reactie