Aanpassingen aan het forum

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Aanpassingen aan het forum

Bericht door nirwana »

Op het forum is gisteravond de nieuwste versie van phpBB (versie 2.0.14) geinstalleerd. Hierin worden enkele kleine bugs opgelost. Mocht iemand iets tegenkomen dat niet meer werkt, dan graag even in dit onderwerp melden.

Daarnaast is het nu ook mogelijk gemaakt om hier op het forum met bbCode tekst door te strepen. Handig voor wie het eens nodig heeft.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Aanpassingen aan het forum

Bericht door Gert-Paul »

nirwana schreef:Daarnaast is het nu ook mogelijk gemaakt om hier op het forum met bbCode tekst door te strepen. Handig voor wie het eens nodig heeft.
Ik gebruik de BBCode(-Extra) extensie en ik heb deze vandaag snel aangepast zouden ook doorstrepen ermee werkt. Voor mensen die geïnsteresseerd zijn en zo gelijk van deze nieuwe functionaliteit gebruik willen maken:
BBCode en de Extra-variant.

Voor de mensen die de extensie niet kennen. Je kunt met beide extensies snel BBCode, maar ook (X)HTML-code toevoegen aan tekstvelden. BBCode-extra heeft net wat meer opties en heeft momenteel mijn voorkeur.
Plaats reactie