Venster na opstarten...

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
PK
Berichten: 179
Lid geworden op: 6 oktober 2004, 20:00
    unknown unknown

Venster na opstarten...

Bericht door PK »

Ik heb gezien dat je kan bepalen welke vensters Seamonkey laadt bij het opstarten. Maar kan je ook bepalen dat je dan b.v. de mailcomponent te zien krijgt?
Ik kan me geloof ik herinneren dat ik dat bij mozilla vroeger wel kon bepalen.
Pieter
Tineke
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 maart 2005, 17:48
Locatie: Bentelo
    unknown unknown

Bericht door Tineke »

Ja, onder bewerken / voorkeuren / vormgeving kun je aangeven met welke onderdelen seamonkey geopend moet worden.
Succes.

Groetjes, Tineke
PK
Berichten: 179
Lid geworden op: 6 oktober 2004, 20:00
    unknown unknown

Bericht door PK »

Dank je Tineke, maar dat had ik eigenlijk juist al gezien. Mijn ik heb precies op de plek die jij zegt de mailcomponent en de browsercomponent aangevinkt. Maar welke krijg je te zien bij het opstarten? Welke komt er "boven" te liggen? Dat weet ik niet.
PK
Berichten: 179
Lid geworden op: 6 oktober 2004, 20:00
    unknown unknown

Bericht door PK »

Ik wil het liefst dat ik de mailcomponent zie bij het opstarten. Dus ga ik die aanvinken en de rest niet. Zo los ik het op.
Toch bedankt!
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik denk dat als je seamonkey.exe met de parameter -mail opstart dat je dan het mail-venster te zien krijgt. Of is dat niet wat je bedoelt ?

Zie ook www.tu-chemnitz.de/urz/www/mozilla/sm1/
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
PK
Berichten: 179
Lid geworden op: 6 oktober 2004, 20:00
    unknown unknown

Bericht door PK »

Dat is het natuurlijk! Bedankt.
Plaats reactie