SeaMonkey 1.1.4

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blizzard
Berichten: 109
Lid geworden op: 6 januari 2006, 9:48
Locatie: Purmerend
    unknown unknown
Contacteer:

SeaMonkey 1.1.4

Bericht door Blizzard »

SeaMonkey 1.1.4 is uitgebracht. Net als bij Firefox een paar dagen geleden betreffen dit ook met name een veiligheids- en stabiliteitsreleases.
Gebruikers van de 1.0.x tak worden aangeraden overstappen aangezien deze tak niet meer ondersteund wordt door het team.
using: SeaMonkey 2.13
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik denk dat ze dat doen om mij bezig te houden. Ik had net op de voorpagina het versienummer van Seamonkey naar 113 opgehoogd en prompt brengt men versie 1.1.4 uit.

Maar goed, het is weer bijgewerkt. Dat zal ze weer een tijdje rustig houden...

Hoeveel Seamonkey-gebruikers zouden er eigenlijk zijn in Nederland en België ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Blizzard
Berichten: 109
Lid geworden op: 6 januari 2006, 9:48
Locatie: Purmerend
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

:) In ieder geval bedankt voor de update.
Ze lopen in principe gewoon gelijk met Fx en/of Tb qua security updates.

Is vrij lastig te zeggen hoeveel SeaMonkey gebruikers er zijn. Er zijn maar weinig stats-programma's die ik ken die SeaMonkey ook als dusdanig herkennen, en niet nog als algemeen Mozilla oid.
using: SeaMonkey 2.13
Plaats reactie