Ik heb al lang geleden in een/de blog van Kairo gelezen dat de ontwikkelaars van Seamonkey nadachten over de eenheid in het programma - de integratie van de onderdelen in de user interface.
Ik zoek maar ik kan nergens iets vinden. Geen mockups, geen addons die het programma alvast veranderen, geen discussie.
Jammer, want als Seamonkey beter geïntegreerd zou zijn, zou ik nergens anders meer mee werken.
Weet iemand hoe het staat met de plannen?
integratie van de componenten...
-
- Moderator
Re: integratie van de componenten...
Bedoel je de veranderingen in SeaMonkey 2? Dat zijn er nogal wat.
Er zijn uiteraard ook thema's beschikbaar voor SeaMonkey.
Of bedoel je dat niet?
Er zijn uiteraard ook thema's beschikbaar voor SeaMonkey.
Of bedoel je dat niet?

-
Nee, dat bedoel ik niet. Ze spelen met het idee om de componenten van het programma (browser, mail enz) meer één geheel te laten zijn.
Voor mij, als gebruiker, maakt het op dit moment niet veel uit of ik eerst FF open en daarna TB of Seamonkey. Seamonkey geeft ook in de taakbalk twee vlakjes enz.
Als je dat vergelijkt met Opera... Eén ongelofelijk mooi geheel alles.
Opera is ook prima maar jammergenoeg is het niet opensource. Dus ik heb liever Seamonkey.
Voor mij, als gebruiker, maakt het op dit moment niet veel uit of ik eerst FF open en daarna TB of Seamonkey. Seamonkey geeft ook in de taakbalk twee vlakjes enz.
Als je dat vergelijkt met Opera... Eén ongelofelijk mooi geheel alles.
Opera is ook prima maar jammergenoeg is het niet opensource. Dus ik heb liever Seamonkey.
-
- Moderator
Oh, op die manier.
Ik ben het met je eens. Als Mail in een tabblad (i.p.v. een nieuw venster) zou openen, dan zou ik SeaMonkey waarschijnlijk ook gebruiken. Of daar aan gewerkt wordt is mij niet bekend.
Ik ben het met je eens. Als Mail in een tabblad (i.p.v. een nieuw venster) zou openen, dan zou ik SeaMonkey waarschijnlijk ook gebruiken. Of daar aan gewerkt wordt is mij niet bekend.