Probleem met opstellen email

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Gesloten
grigory
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 januari 2010, 12:14
    Windows XP SeaMonkey

Probleem met opstellen email

Bericht door grigory »

ik heb probleem met invoegen email adres in aan: veld. Na het typen van eerste (soms derde) letter blijft seamonkey hangen en reageert niet meer.
Weet iemand een oplossing? Alvast bedank.
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows Vista Firefox

Re: problem met opstellen email

Bericht door Pettic »

Een paar vragen en suggesties.
Heb je de laatste versie van Seamonkey? Zo niet, dan installeren.
Heb je de mappen al eens gecomprimeerd via menu Bestand>Mappen comprimeren? Zo niet, dan alsnog doen.
Windows; Firefox; Thunderbird
grigory
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 januari 2010, 12:14
    Windows XP SeaMonkey

Re: problem met opstellen email

Bericht door grigory »

Ik heb wel de laatste versie 2.01.
Mails comprimiren heb ik nog nooit gedaan. Ga ik proberen.
Voorlopig heb ik ontdekt de volgende:
Als ik "look for matching entry.." uitvink dan is probleem opgelost. Ligt dus aan controle van emailadressen uit adresboek.
Alle suggestie zijn toch welkom.
grigory
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 januari 2010, 12:14
    Windows XP SeaMonkey

Re: problem met opstellen email

Bericht door grigory »

Nieuwe versie 2.02 van Seamonkey geinstalleerd. Probleem is opgelost.
Bedank allemaal.

Vraag sluiten a.u.b.
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Linux Firefox

Re: problem met opstellen email

Bericht door Frederik »

Een beetje laat en ik wou dat meer mensen dat eerder zagen: mag / kun jezelf doen (sluiten). Maak er gebruik van!
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows Vista Firefox

Re: problem met opstellen email

Bericht door Pettic »

Frederik schreef:Een beetje laat en ik wou dat meer mensen dat eerder zagen: mag / kun jezelf doen (sluiten). Maak er gebruik van!
Hoe sluit je dan een bericht? Ik kan het niet vinden en drukte per abuis op de bump-knop.
In de Help staat dat alleen moderators en beheerders een bericht kunnen sluiten.
Het lijkt me dat als een onderwerp bijvoorbeeld een jaar niet meer in gebruik is dat dat dan automatisch kan worden gesloten.
Windows; Firefox; Thunderbird
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Slackware Firefox

Re: problem met opstellen email

Bericht door adri »

Pettic schreef:
Frederik schreef:Een beetje laat en ik wou dat meer mensen dat eerder zagen: mag / kun jezelf doen (sluiten). Maak er gebruik van!
Hoe sluit je dan een bericht? Ik kan het niet vinden en drukte per abuis op de bump-knop.
In de Help staat dat alleen moderators en beheerders een bericht kunnen sluiten.
Ik zou het niet weten. :)
Als mod. heb je sowieso een wat ander gebruikerspaneel, dus ik kan dat ziet zien & vergelijken.
Pettic schreef: Het lijkt me dat als een onderwerp bijvoorbeeld een jaar niet meer in gebruik is dat dat dan automatisch kan worden gesloten.
Nou nee, soms is het wel degelijk zinvol om een oud onderwerp weer van stal te halen en daarop aan te sluiten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows Vista Firefox

Re: Probleem met opstellen email

Bericht door Pettic »

Dat kan dan wel zinvol zijn, maar je kunt dan net zo goed een nieuw onderwerp starten. Onlangs beantwoordde ik per ongeluk een oud onderwerp en prompt kreeg ik daar commentaar op. Afsluiten blijft mijn voorkeur.
Windows; Firefox; Thunderbird
Gesloten