kan email niet schrijven naar postvak

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
auke
Berichten: 13
Lid geworden op: 7 december 2004, 15:47
    unknown unknown

kan email niet schrijven naar postvak

Bericht door auke »

kan email niet schrijven naar postvak. controleer of het bestandssysteem u schrijfprivileges toestaat en of u genoeg ruimte hebt om postvak te kopieren.

als ik mail wil ophalen van email bij provider A krijg ik deze melding. mail van provider B komt gewoon binnen. kan vanaf A ook wel mail versturen. ook wel logisch want genruik de smpt server van B. ophalen lukt dus niet. wie weet de oplossing? ik heb mozilla suite 1.7.3 en win 98
op c nog 800 mb over dus moet genoeg zijn dacht ik

auke
wieter
Berichten: 231
Lid geworden op: 8 november 2004, 16:19
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door wieter »

mmm inderdaad klinkt vreemd

eerlijk gezegd snap ik niet goed wat het probleem kan zijn :?

maar anders moet jeens proberen om een volledige backup te maken met mozbackup,

dan de map C:\WINDOWS\Application Data\Thunderbird\Profiles\ veranderen wijziginen in bijvoorbeeld profiles_oud ofzo (normaal gezien heb je al een backup maar als je het verwijderd en er is toch iets migelopen met je backup ben je alles kwijt, daarom hernoemen;-)

deïnstalleer mozilla dan even

herstarten

installeer mozilla opnieuw

en zet je backup dan terug met mozbackup

werkt het nu? dan mag je profiles_oud met een gerust gemoed verwijderen, werkt het nog niet, laat even iets weten, zoeken we verder..


(ps mozbackup is ook handig om regelmatig, bijvoorbeeld één keer per week ofzo een backup te maken..
auke
Berichten: 13
Lid geworden op: 7 december 2004, 15:47
    unknown unknown

Bericht door auke »

probleem si spontaan opgelost. keek of er mail was en kon heyt ook lezen.
geen idee wat de oorzaak was of de oplossing is geweest
maar bedankt voor je reactie
auke
Plaats reactie