Mozilla mail laat geen images meer zien

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
Fritzie
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2005, 10:17
    unknown unknown

Mozilla mail laat geen images meer zien

Bericht door Fritzie »

De laatste paar weken laat mijn mozilla mail geen images meer zien, alleen zie ik nog maar de gebroken plaatje aanduidingen en de url's.
Kennelijk ben ik een keer ergens overenthousiast geweest en heb ik iets uitgezet wat aan moet staan, ik kan echter niet meer vinden waar dat zit.

Het gaat om Mozilla 1.7.3

Iemand een idee wat dat kan zijn?
Frits
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Je moet eens kijken bij de geavanceerde opties voor de mail. Ik heb MailNews niet geïnstalleerd, dus kan niet kijken waar die optie zit.
Fritzie
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2005, 10:17
    unknown unknown

Bericht door Fritzie »

Tja, ik heb al diverse malen door alle settings heen zitten spitten, maar kan niets vinden wat erop lijkt dat het instelbaar zou zijn.

Frits.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ondertussen had ik wel even wat meer van de Suite nodig en toen heb ik ook MailNews even geïnstalleerd.

De instelling bleek te zitten onder Bewerken > Voorkeuren > Privacy & Veiligheid > Afbeeldingen.

Ik moest zelf ook even goed zoeken en zo merk ik dat de UI van Thunderbird/Firefox een stuk beter is!
Fritzie
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2005, 10:17
    unknown unknown

Bericht door Fritzie »

Gert-Paul,
Dat was niet de oplossing...
Wat wel de oplossing was, was in het VIEW menu (ik heb een engelse versie) bij Message Body As de keuze voor Original HTML maken.

groet en dank voor het meedenken
Frits
Plaats reactie