E-mail kan niet meer worden opgehaald

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
cyberon
Berichten: 4
Lid geworden op: 9 juni 2005, 9:55
    unknown unknown

E-mail kan niet meer worden opgehaald

Bericht door cyberon »

Ik heb een probleem dat ook al werd beschreven in deze topic:

http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?p=28180

In mijn geval is het probleem echter niet vanzelf opgelost. Ik heb geprobeerd een nieuw profiel aan te maken en dan kan ik de mail gewoon ophalen. Met de server lijkt dus niets aan de hand. (Ook op de andere machines kan ik gewoon mail binnenhalen). Ik heb de inhoud van de map 'default' gekopieerd naar de nieuw aangemaakte profiel_map. Ik heb dan alle verstuurde, gearchiveerde mail etc weer beschikbaar, echter bij het ophalen van de mail blijf ik deze foutmelding krijgen:

kan email niet schrijven naar postvak. controleer of het bestandssysteem u schrijfprivileges toestaat en of u genoeg ruimte hebt om postvak te kopieren.

Nog iets merkwaardigs:
Als ik Firefox open laat staan, krijg ik wel steeds de melding dat er nieuwe e-mail binnenkomt. De berichten zijn daadwerkelijk gedownload van de server maar worden dus niet weggeschreven naar de inbox.

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Heb je al een backup gemaakt van je e-mail en intstellingen met MozBackup? Als je dat hebt gedaan dan moet je even een nieuw profiel aanmaken en daar je backup in restoren met MozBackup.
Plaats reactie