SeaMonkey 1.0 Released

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blizzard
Berichten: 109
Lid geworden op: 6 januari 2006, 9:48
Locatie: Purmerend
    unknown unknown
Contacteer:

SeaMonkey 1.0 Released

Bericht door Blizzard »

The SeaMonkey Council is proud to announce SeaMonkey 1.0, the first end-user release of their internet suite. This open source application, available as a free download from its mozilla.org-hosted website, features a state-of-the-art web browser and powerful email client, as well as a WYSIWYG web page composer and a feature-rich IRC chat client. For web developers, mozilla.org's DOM inspector and JavaScript debugger tools are included as well. SeaMonkey 1.0 is one of the most complete, powerful, and secure internet software packages available today.
bron: http://www.mozilla.org/projects/seamonkey/

Thuis maar eens rustig uitproberen :!:
using: SeaMonkey 2.13
Gebruikersavatar
cysoon
Berichten: 745
Lid geworden op: 15 december 2005, 16:41
    unknown unknown
Contacteer:

SeaMonkey 1.0 Released

Bericht door cysoon »

Kun je nu zeggen dat dit FF1.5+TB1.5+NVU1.0 is? :roll:
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Re: SeaMonkey 1.0 Released

Bericht door vulture »

Ik heb het even gedownload en geinstalleerd. Vermeldenswaard zijn de volgende zaken:
1. Synchronisatie met je palm
2. Je kunt switchen tussen profiles
3. er zit ook een IRC programma in
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Dorus
Berichten: 2547
Lid geworden op: 9 oktober 2004, 12:11
    unknown unknown

Bericht door Dorus »

Gaat er ook een nederlandse versie uitkomen?
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Dorus schreef:Gaat er ook een nederlandse versie uitkomen?
Voor de suites waren er de Language Packs om 'm Nederlands te laten spreken. Vind er hier meer over.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Dorus schreef:Gaat er ook een nederlandse versie uitkomen?
Uiteindelijk waarschijnlijk wel, want ik heb gehoord dat Martijn Ras ook de Seamonkey vertalingen bij wilde houden. Alleen duurt dat altijd even, maar hoe lang dat deze keer is kan ik niet inschatten.

Het viel me wel op dat Martijn zijn naam iig nog niet op http://wiki.mozilla.org/SeaMonkey:Localization_Teams vermeldt heeft.
Dorus
Berichten: 2547
Lid geworden op: 9 oktober 2004, 12:11
    unknown unknown

Bericht door Dorus »

Ja, dat was voor de suite.

Nogmaals proberen:


Gaat er ook een Nederlandse versie van seamonkey uitkomen?


Heb al wel een Duitse en een Noorweegse gevonden, word er gewerkt aan, of is er, een Nederlandse versie/extensie van/voor seamonkey?
Dorus
Berichten: 2547
Lid geworden op: 9 oktober 2004, 12:11
    unknown unknown

Bericht door Dorus »

Gert-Paul schreef:
Dorus schreef:Gaat er ook een nederlandse versie uitkomen?
Uiteindelijk waarschijnlijk wel, want ik heb gehoord dat Martijn Ras ook de Seamonkey vertalingen bij wilde houden. Alleen duurt dat altijd even, maar hoe lang dat deze keer is kan ik niet inschatten.

Het viel me wel op dat Martijn zijn naam iig nog niet op http://wiki.mozilla.org/SeaMonkey:Localization_Teams vermeldt heeft.
Oeps, mijn bovenstaande antwoord was een reactie op de post van zaffo.
De alles-in-één suite (browser, email en nieuwsgroepclient, webpaginamaker en een IRC client) komt nu met versie 1.0.
Seamonkey wordt niet meer door Mozilla ontwikkeld, maar Mozilla zorgt nog wel voor de distributie. Vooralsnog is er nog geen nederlandse vertaling, wel een duitse.
Toen ik dat las op de voorpagina wou ik hier dus gaan posten dat ik het antwoord gevonden had, zag ik jou post pas Gert-Paul :)

ga nou niet huilen dat er een edit knop is, die gebruik ik wel als ik een spelfout gemaakt heb, of snel nog even iets wil toevoegen, niet als mijn bericht al een dag oud is, en ik bedenk dat ik iets stoms gepost heb :>)
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

Dorus schreef:
ga nou niet huilen dat er een edit knop is, die gebruik ik wel als ik een spelfout gemaakt heb, of snel nog even iets wil toevoegen, niet als mijn bericht al een dag oud is, en ik bedenk dat ik iets stoms gepost heb :>)
zo dat kostte moeite om te lezen :)
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
fruitcake
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 maart 2004, 20:12
Locatie: Rotterdam
    unknown unknown

Bericht door fruitcake »

Kan je met deze versie nog het trucje uithalen waarbij je de throbber naar je homepage kan laten linken?
En zo ja, hoe doe je dat :roll:

Update: laat maar, is al gefixed via about:config
Plaats reactie