Mozilla 1.7 NL

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
Johan Dulac
    unknown unknown

Mozilla 1.7 NL

Bericht door Johan Dulac »

Hallo,
Heb zojuist Mozilla 1.7 NL geïnstalleerd. Had hiervoor versie 1.6, ook NL. In 1.7 is nu bij mij de helft van de termen in het Nederlands, de andere helft in het Engels. Hoewel ik met de taal geen probleem heb, staat het toch een beetje vreemd.
Is het alleen bij mij verkeerd geggaan of was de vertaling nog niet af?
mvg
Johan
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Mozilla 1.7 NL

Bericht door ByteWarrior »

Johan Dulac schreef:Is het alleen bij mij verkeerd geggaan of was de vertaling nog niet af?
Dit probleem komt spijtiggenoeg regelmatig voor als je update.

Kijk eens op http://mozillanl.mozdev.org . Klik daar op ondersteuning. Daar wordt je probleem beschreven (en wat je er aan kan doen).
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Mozilla 1.7 NL

Bericht door nirwana »

ByteWarrior schreef:Kijk eens op http://mozillanl.mozdev.org . Klik daar op ondersteuning. Daar wordt je probleem beschreven (en wat je er aan kan doen).
Voor de duidelijkheid: "Sluit Mozilla af en wis de bestanden XUL.mfl en chrome/chrome.rdf uit je profielmap. Start nu Mozilla opnieuw op, en selecteer opnieuw Nederlands (en selecteer eventueel opnieuw een ander thema)."
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Johan Dulac
    unknown unknown

Mozilla 1.7 gedeeltelijk Engels, ged. NL

Bericht door Johan Dulac »

Bedankt voor de aanwijzingen. Mozilla is nu weer geheel in het Nederlands
mvg
Johan Dulac
Stephan
    unknown unknown

Re: Mozilla 1.7 NL

Bericht door Stephan »

Johan Dulac schreef:Hallo,
Heb zojuist Mozilla 1.7 NL geïnstalleerd. Had hiervoor versie 1.6, ook NL. In 1.7 is nu bij mij de helft van de termen in het Nederlands, de andere helft in het Engels. Hoewel ik met de taal geen probleem heb, staat het toch een beetje vreemd.
Is het alleen bij mij verkeerd geggaan of was de vertaling nog niet af?
mvg
Johan
Is heel eenvoudig op te lossen, ik heb hetzelfde probleem gehad.
Ga naar bewerken, voorkeuren, vormgeving en geef daar bij talen tegelijkertijd boven en onder Nederlands aan.
Dat was bij mij de oplossing.
Plaats reactie