Automatisch inbelverbinding oproepen in Mozilla mail

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
Erik Jan
    unknown unknown

Automatisch inbelverbinding oproepen in Mozilla mail

Bericht door Erik Jan »

Links en rechts beveel ik Mozillaz aan voor veilig internetbankieren. Dit lukt wel, maar iedereen heeft moeite om automatisch in te bellen bij het gebruik van de mail module. In OE komt de inbel module van Windows als je op "verzenden en Ontvangen" drukt. En je gaat automatisch off line na het binnenhalen van de post. Ik kan niet vinden hoe je dat in Mozilla mail doet. Kan iemand mij verder helpen ?

Erik Jan
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Je kan dit regelen in de "Offline" instellingen. In Thunderbird vind je deze instellingen in Bestand > Offline. Ik weet echter niet waar je ze in Mozilla Mail moet zoeken (waarschijnlijk op dezelfde plaats).

Je kan de instellingen zo aanpassen dat TB/Moz je vraagt om te verbinden als je op verzenden klikt. Je kan je mails ook opslagen in een folder op later te verzenden (allemaal tegelijk).
Erik Jan
    unknown unknown

Bericht door Erik Jan »

Bedankt voor je reactie.

In Mozilla zijn de "Offline Instellingen" grijs. Ik kan ze niet kiezen.
Ook onder vorkeuren, zie ik nergens de optie "eerst inbellen" of zoiets. Ik heb in Mozilla onder voorkeuren van alles geprobeerd, maar het programma start de inbeller niet.

Erik Jan
Plaats reactie