Gisteren Mozilla 1.8a2 geïnstalleerd.
Bij de mail en newsgroepen heb ik het probleem dat in het veld Datum alleen de tijd verschijnt zonder de datum zelf.
Ik heb al van alles geprobeerd op dit op te lossen maar niets lukt.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan veranderen??
Bijvoorbaat mijn dank.
henk
Datum format
- Mad Maks
- Contacteer:
Re: Datum format
Ik weet niet hoe het is de suite is maar in Thunderbird verschijnt alleen de tijd als het de zelfde dag is gepost als dat je hem leest, de volgende dag komt er automatisch een datum erbij.Henk Ramaekers schreef:Gisteren Mozilla 1.8a2 geïnstalleerd.
Bij de mail en newsgroepen heb ik het probleem dat in het veld Datum alleen de tijd verschijnt zonder de datum zelf.
Bijvoorbaat mijn dank.
henk
Mozilla Rep
http://www.mozilla-nl.org
http://www.mozilla-nl.org
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Wat zoveel betekent als: verwacht dat er fouten in zitten. Deze versies worden juist gemaakt om dergelijke fouten snel naar boven te halen en op te kunnen lossen. Des te meer ogen een bepaalde versie zien, des te sneller wordt een fout gevonden en gemeld aan de ontwikkelaars.Irmen schreef:1.8 is een alpha release/prerelease...
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Re: Datum format
Het is inderdaad zo dat alleen de berichten van vandaag zonder datum zijn.Henk Ramaekers schreef:Gisteren Mozilla 1.8a2 geïnstalleerd.
Bijvoorbaat mijn dank.
henk
De dag er na staat er automatisch de datum bij.
Henk