gmail inlog niet onthouden

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

gmail inlog niet onthouden

Bericht door moZes »

Hey, net mijn gmail geactiveerd en zie dat de inloggegevens niet automatisch ingevuld worden als je voor de tweede keer de pagina bezoekt.
Zowel Mozilla Navigator als Firefox vragen ook niet om de gegvens te onthouden.
Iemand anders die dat ziet of zit er een javascript achter hun inlogpagina net als bij hotmail?
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik check wel vaak mn mail (via Gmail Notifier) dus heb er normaal geen erg in. Toch maar eventjes geprobeerd hoe het zit en hij onthoudt bij mij de login ook niet. Je zou kunnen proberen om de liftetime van de cookie op een of andere manier te verlengen (weet niet in hoerver dat eigenlijk mogelijk is in Mozilla).
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Hier kan hij het ook niet onthouden. Als je Gmail Notifier gebruikt (die van doron), is er helemaal geen probleem. Die logt je dan automatisch in...
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

ByteWarrior schreef:Hier kan hij het ook niet onthouden. Als je Gmail Notifier gebruikt (die van doron), is er helemaal geen probleem. Die logt je dan automatisch in...
Toch jammer, maar het zal wel met veiligheid te maken. Zeker als je niet op de gebruikelijke plaats je mail wilt checken.
Wellicht komt er weer iemand die een klein progje maakt om dit te omzeilen.
Plaats reactie