themanummer

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Ehoang2000
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 december 2020, 8:33
    Windows 10 Chrome

themanummer

Bericht door Ehoang2000 »

sinds ik de laatste update voor firefox er op heb staan is de gehele outlay totaal gewijzigd, waardoor mijn firefox er niet meer uitziet, nu daardoor dus diverse addons weer opgestart alsook mijn oude thema weer opgezocht en ingeschakeld, echter blijft dit thema alsook een eventuele andere gekozen thema helemaal niet staan (terwijl deze wel als ingeschakeld staat in het overzicht van de thema addons) als ik naar een ander tabblad ga of firefox herstart.
iemand die weet hoe ik mijn gekozen thema wel ingeschakeld kan houden?
Laatst gewijzigd door Ehoang2000 op 9 februari 2021, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    Ubuntu Firefox
Contacteer:

Re: themanummer

Bericht door Mad Maks »

hi

kijk eens op deze pagina, https://support.mozilla.org/nl/kb/probl ... n-oplossen , of hier een oplossing tussen staat.

succes
Tim Maks
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: themanummer

Bericht door nirwana »

Welk "oude thema" zou je willen gebruiken?

Dan kunnen we het ook eens daarmee uitproberen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie