Tab extensions

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Tab extensions

Bericht door FFuser »

Heel handige extensie, het voegt vele instellingen met betrekking tot tabs.
Zoals als je in je urlbalk iets typt dat die automatisch opent in een nieuwe tab.
Download op http://white.sakura.ne.jp/~piro/xul/_ta ... ns.html.en

Opgelet: De extensie bevatte bij mij een bug zodat ik op een aantal links niet meer kon klikken. Ik denk daarbij aan sommige links in google (de hoofdpagina op afbeeldingen/ in Gmail sign out, toevallig allebei google dus misschien lig het aan google en niet aan de extensie)

http://white.sakura.ne.jp/~piro/xul/_ta ... ns.html.en[/b]
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Kleine opmerking: deze extensie (beter bekend als TBE) is niet erg compatibel met andere extensies. Het zou dus kunnen dat je andere extensies niet meer werken na installatie van TBE...
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar ik hem gebruikt tot ongeveer een half jaar geleden, maar het maakte Firefox een stuk langzamer.
Ik gebruik daarom nu TBP icm MiniT. Nu kan ik tabs slepen en openen externe links automatisch in een nieuwe tab. Alles wat ik nodig heb qua tabfunctionaliteit.
Kleine opmerking: deze extensie (beter bekend als TBE) is niet erg compatibel met andere extensies. Het zou dus kunnen dat je andere extensies niet meer werken na installatie van TBE...
Naast het feit dat andere extensies veranderen wil TBE ook wel eens problemen met Firefox veroorzaken, zoals FFuser zelf al noemde. Als je dus per se dit wilt gebruiken, moet je altijd eest maar eventjes TBE uitschakelen om te zien of je probleem nog steeds bestaat.
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

TBP VERSION 0.6.9 BREAKS JAVASCRIPT LINKS.
Volgens mij was dit ook het probleem bij TBE (heb nu 0.6.8 geinstalleerd)
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Plaats reactie