gmail notifier ingelijfd bij google

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Noes
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 augustus 2004, 16:33
    unknown unknown

gmail notifier ingelijfd bij google

Bericht door Noes »

Heb 'm vanmiddag op m'n werk gedownload en wilde net thuis hetzelfde doen, maar, shit, geen gmail notifier extension meer te vinden. Na zoeken bleek dat Google het ding ineens als programmaatje aanbiedt. En dat terwijl ze gebruik ervan niet goedkeurden. Hum. Vind het niet erg dat Google ideetjes opdoet van die extensions, maar ze moeten wel beschikbaar blijven voor Mozzies!
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

De gmail notifier bestaat nog altijd hoor...
http://www.nexgenmedia.net/extensions/
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Noes
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 augustus 2004, 16:33
    unknown unknown

Bericht door Noes »

Ja, dat had ik ook wel gezien, maar de sites die extensions aanbieden, zoals texturizer.net, mozilla.org en extensionroom hebben 'm dus niet meer.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Noes schreef:Ja, dat had ik ook wel gezien, maar de sites die extensions aanbieden, zoals texturizer.net, mozilla.org en extensionroom hebben 'm dus niet meer.
Ik weet niet waar jij kijkt, maar op update.mozilla.org staat hij nog steeds hoor: http://update.mozilla.org/extensions/mo ... 73&vid=504.
In de extensionroom kan ik hem idd niet vinden, maar ik kom er eigenlijk nooit meer dus weet ook niet of hij daar ooit gestaan heeft.

Mijn primaire extensie-site is extensionsmirror.nl, omdat ze gewoon alles hebben (inclusief aangepaste versies) En staat hij ook nog wel.

ik was een beetje langzaam...
Noes
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 augustus 2004, 16:33
    unknown unknown

Bericht door Noes »

Ja, ik weet dat je de extensie via een zoekmachine kunt vinden, maar niet meer in hun lijsten. Of kijk ik er nu overheen? Het gaat me niet zozeer om het feit dat 'ie nog wel te vinden is, maar een gebruiker die op texturizer kijkt, ziet 'em gewoon niet tussen de andere extensies staan. Die hebben ze dus vanmiddag weggehaald...
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Noes schreef:Ja, ik weet dat je de extensie via een zoekmachine kunt vinden, maar niet meer in hun lijsten. Of kijk ik er nu overheen? Het gaat me niet zozeer om het feit dat 'ie nog wel te vinden is, maar een gebruiker die op texturizer kijkt, ziet 'em gewoon niet tussen de andere extensies staan. Die hebben ze dus vanmiddag weggehaald...
Bij mij is gewoon te vinden onder Miscellaneous (Overig dus).

Verder vraag ik mij af hoeveel mensen texturizer nog gebruiken om hun extensies te downloaden. Hij is dan wel een stuk overzichtelijker dan update.mozilla.org, vanuit Firefox staan er geen links meer heen. De links op de help site verwijzen ook naar update.mozilla.org.
texturizer haalt de extensies trouwens van de extensionroom vandaan, daar zou hij dan vandaag verwijderd moeten zijn..
Noes
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 augustus 2004, 16:33
    unknown unknown

Bericht door Noes »

Heb gekeken bij mozilla.org onder "all" en de zoekfunctie van vuurvos gebruikt. Snap het niet zo goed.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Noes schreef:Heb gekeken bij mozilla.org onder "all" en de zoekfunctie van vuurvos gebruikt. Snap het niet zo goed.
Links heb je categorieën (waaronder dus overig) waardoor je snel kunt zoeken op soort extensies. Verder heb je bij all idd alles, alleen zie er standaard maar 10. Als je die op 50 zet en dan op de tweede pagina kijkt zie je de GmailNotifier extensie.

Ik ben wel met je eens dat het makkelijk kan om te zoeken op update.mozilla.org. Misschien iets voor de toekomst, want het design kan ook wel een verfje gebruiken.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Noes schreef:Ja, ik weet dat je de extensie via een zoekmachine kunt vinden, maar niet meer in hun lijsten. Of kijk ik er nu overheen? Het gaat me niet zozeer om het feit dat 'ie nog wel te vinden is, maar een gebruiker die op texturizer kijkt, ziet 'em gewoon niet tussen de andere extensies staan. Die hebben ze dus vanmiddag weggehaald...
Volgens mij gebruikt Texturizer.net gewoon dezelfde database als de ExtensionRoom: http://database.mozdev.org
Dus als je hem in de extensionroom niet ziet staan, dan is de kans groot dat deze ook niet meer op Texturizer staat.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie