xpi

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
vlerknozem
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 juni 2007, 14:36
Locatie: Den Haag
    unknown unknown
Contacteer:

xpi

Bericht door vlerknozem »

Hallo,

Op de engelse versie van developers is wel een tutorial om een xpi bestand te maken. Hiervoor moet ik me daar registreren... Mijn vraag is of er ook een Nederlandse uitleg is. Voorheen kreeg werdt het automatisch geregistreerd en na een naamswijzing moest ik een ini bestand aanpassen. Nu lukt dit niet meer, en dus moet ik hiervoor een XPI installer maken. Ik heb eentje gekoppieerd en aangepast, maar wanneer ik heb open wil hij het bestand zelf downloaden.

Ik weet dus ook niet hoe ik de (ik meen XML) zo kan toepassen op (x)html pagina zodat het geinstalleerd wordt. Nu is het nog alleen voor mezelf omdat ik het meeste gekoppieerd heb, en is het dus asossiaal als ik het publiceer onder mijn naam.

Ik ben momenteel bezig met een extensie te maken met de howto voor custombuttons om het onder de knie te krijgen.

Gegroet
Ubuntu Linux Feisty Fawn
100% Wind-hoos clean :)
Plaats reactie