Waar blijven nieuwe plugins en/of updates

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie

De plugin bouwers wachten met nieuwe plugins en/of updates tot Firefox 3.0 uit komt?

Peiling eindigde op 29 november 2007, 21:51

Eens
2
67%
Oneens
1
33%
 
Totaal aantal stemmen: 3

Gebruikersavatar
PrinceGoldFreak
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 mei 2006, 22:12
Locatie: Nederland
    unknown unknown
Contacteer:

Waar blijven nieuwe plugins en/of updates

Bericht door PrinceGoldFreak »

Ola,

Het is wat stil merk ik op plugin nivo. Het is al tijdje geleden dat ik plugins moest update of dat er iets nieuws is bij gekomen wat ik kan gebruiken. Komt dit misschien dat de plugin bouwers wachten tot FF 3.0 uit komt??

Misschien een poll.

Peace
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik neem aan dat je extensies bedoelt in plaats van plugins. Ik denk dat het erg afhankelijk is van welke extensies je gebruikt. Ik heb tenminste nog met enige regelmaat dat ik word gevraagd om extensies bij te werken.

Ik denk dat er vooral iets anders meespeelt: de meeste extensies bestaan al enige tijd. Zij hebben dus een bepaalde mate van volwassenheid bereikt en op een gegeven moment heb je niet zoveel aanpassingen meer nodig. Dan doet een extensie in feite wat die moet doen.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat de aanstaande Firefox 3 daarop nu erg van invloed is. Het is meer "wie dan leeft, die dan zorgt". Zodra Firefox 3 meer wordt gebruikt en de mogelijkheden ervan meer bekend worden, zullen ook daarop weer extensies worden ontwikkeld. Maar dan zal FF 3 eerst uit moeten komen en dan komen de extensie-ideeën ook wel weer.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie