chatboxen

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
TonyHays
    unknown unknown

chatboxen

Bericht door TonyHays »

Welk programma moet je downloaden om met firefox in een chatbox te komen?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: chatboxen

Bericht door ByteWarrior »

TonyHays schreef:Welk programma moet je downloaden om met firefox in een chatbox te komen?
Hangt van het type chatbox af natuurlijk. Je hebt gewone irc, maar ook JAVA-chatboxen, php-chatboxen etc. .Als je een link geeft, kunnen we specifieker antwoorden.

Ik denk echter dat je ChatZilla bedoelt. Hiermee geraakt je op IRC.
TonyHays
    unknown unknown

Chatboxen

Bericht door TonyHays »

Chatboxen van MSN
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Na het nodige geklooi op de website van MSN ben ik hier terecht gekomen:
http://chat.msn.com/downloadnav.msnw
Ik mag MSN Chat downloaden. Goed, dat heb ik gedownload. Dan vraagt deze om de "ActiveX Portability Container for Netscape" te mogen installeren. Oh jee, nu wordt het gevaarlijk. Maar goed, we zijn benieuwd...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

nirwana schreef:Na het nodige geklooi op de website van MSN ben ik hier terecht gekomen:
http://chat.msn.com/downloadnav.msnw
Daar krijg ik dit te zien:
Vanaf 14 oktober 2003 biedt MSN de MSN Chat-service niet langer aan. Dit besluit is genomen naar aanleiding van het beleid van MSN en Microsoft om consumenten op een veilige, beveiligde wijze het internet te laten beleven.
En ik zou een mooie browser al Firefox niet verprutsen met iets als ActiveX. Met ActiveX heb je enkel maar problemen...
Plaats reactie