Chrome registratie.......mislukt......door een extentie!

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BlackDog42
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 april 2009, 11:18
    unknown unknown

Chrome registratie.......mislukt......door een extentie!

Bericht door BlackDog42 »

Ook nu komt het nog steeds voor dat deze melding een aantal keren verschijnt, tijdens het opstarten van FF. Na een aantal keren wegklikken start FF gewoon op. Ik ben op hun home-site gaan zoeken en de stap was idd om elke add-on of plug-in uit en in te schakelen. Nadat ik ten einde raad FF helemaal van mijn comp had gehaald (ook in de registers) heb ik FF opnieuw ge-installeerd en wat bleek. Alle add's waren verdwenen, behalve 1. Die add-on had ik er al eerder opgegooid, maar gaat gewoon niet weg! Ingebakken dus!

PHPNukeDU Toolbar 1.5.47.1.

Dat is mijn boosdoener. Het enige wat ik kan doen is uitzetten en niet gebruiken, maar verwijderen lukt niet! Misschien nog eens in de registersleutels zoeken, maar dat doe ik liever niet.

Misschien een (zwarte)lijst samenstellen met programma's die op deze manier conflicteren?

Een add-on hoort gewoon verwijderd te kunnen worden, via de normale weg!
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows XP Mozilla
Contacteer:

Re: Chrome registratie.......mislukt......door een extentie!

Bericht door nirwana »

De PHPNukeDU-toolbar kom ik tegen op phpnukedu.OurToolbar.com. Die site verwijst door naar Conduit.com.
Daar staat het volgende: www.conduit.com/privacy/ConduitPrivacy.aspx
Oftewel, de werkbalk zou via het Addons-venster van Firefox verwijderd moeten kunnen worden of via Add/Remove Programs van Windows.
Maar goed, tot zover de theorie; in de praktijk kan dat natuurlijk heel anders werken.
Zo is het ook mogelijk om een extensie op een andere locatie te installeren en dan globaal te registreren: http://www.mozilla.org/projects/firefox ... tions.html
Dat lijkt me handiger voor wie dergelijke werkbalken maakt en geen gedoe wil hebben met verschillende profielen en zo.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie