als standaarbrowser uitschakelen

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Ab van der Veeken
    unknown unknown

als standaarbrowser uitschakelen

Bericht door Ab van der Veeken »

Ik heb sinds kort firefox. Prima. Helaas heb ik in m'n enthousiasme de knop "als standaardbrowser inschakelen" aangeklikt, met als gevolg dat een aantal backofficeprogramma's (facturen e.d.) die ik gebruik nu ook vanuit firefox worden geprint.
Ze zien er totaal anders uit en zijn niet bruikbaar meer.
Ik kan niets meer vinden om firefox als standaardbrowser uit te schakelen.
Wie kan me helpen?
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Uh, kan explorer starten en zeggen dat je die als standaardbrowser wilt niet gewoon :? ?
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

ucchan schreef:Uh, kan explorer starten en zeggen dat je die als standaardbrowser wilt niet gewoon :? ?
Wel als dat ingeschakeld staat. Anders even via Extra > Internet-opties > Programma's instellen dat IE moet controleren of het de standaard browser is. Daarna IE opnieuw opstarten en dan krijg je die melding zeker.
bavel4854
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 december 2004, 14:02
    unknown unknown

Bericht door bavel4854 »

D'r zit, in het Startmenu, toch een item 'Programmatoegang en -instellingen'? - anders vind je dat item ook terug in het Configuratiescherm, onder Software
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

bavel4854 schreef:D'r zit, in het Startmenu, toch een item 'Programmatoegang en -instellingen'? - anders vind je dat item ook terug in het Configuratiescherm, onder Software
Dan heb je wel Windows XP met Servicepack 1 erbij nodig.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie