G-mailto probleem

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
magicmans
Berichten: 241
Lid geworden op: 8 januari 2005, 17:45
    unknown unknown

G-mailto probleem

Bericht door magicmans »

Hallo ik heb een gmail-account en gebruikte tot voor kort nog Gmail-to 1.3 http://www.rabidsquirrel.net/G-Mailto/ om links in bijvoorbeeld www.marktplaats.nl een email te sturen, er werd toen automatisch het email-adres van diegene geopend waarnaartoe het bericht moest. Nu is dat niet meer het geval. Ik heb ook gmail 0.4 voor firefox gebruikt en dit helpt echter ook niet.

Het probleem is dus dat gmail-to wel Gmail opent als je op een email knop naar de gebruiker klikt, maar er wordt dan geen mail-adres van die persoon ingevuld. Dat moet je handmatig dus doen.
IS er wellicht een extensie in firefox die dat wel kan?

of doe ik wat verkeerd.

Alvast dank

groeten magicmans

sc00zy: Verplaatst van 'Mozilla Firefox' naar 'Mozilla Extensies'
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik denk dat jij op zoek bent naar Webmailcompose, die doet hetzelfde voor in Firefox en biedt ook de mogelijkheid voor veel andere online e-maildiensten.

Deze extensie (alleen dan nog met de oude naam) stond trouwens ook op de pagina vermeldt van G-mailto.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Ik was vergeten te melden dat ik die ook gebruikt had, maar deze gaf ook geen mail-adres aan van de degene aan wie je de email adresseerde.

Ik weet het ook niet mee :cry:

Magicmans
Plaats reactie