kalenderextentie / minimise to tray-extentie

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crépieux
Berichten: 106
Lid geworden op: 6 december 2004, 18:27
Locatie: Kaster België
    unknown unknown

kalenderextentie / minimise to tray-extentie

Bericht door Crépieux »

Ik heb een compabiliteitsprobleem gevonden met de extentie 'minimise to tray'. Ik had die extentie in zowel TB als FF geplaatst en het werkte perfect totdat ik mijn kalender wou openen. Zowel in FF als in TB liep het scherm vast.
Ik heb de 'minimise to tray' extentie verwijderd en de kalenders terug geplaatst en deze werken terug.

Jammer, ik vond het erg handig.

Is er iemand die hier raad mee weet?

Mvg,
Erwin
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Ik heb wel een mooi alternatief voor je: http://rbtray.narod.ru/
Gebruikersavatar
Crépieux
Berichten: 106
Lid geworden op: 6 december 2004, 18:27
Locatie: Kaster België
    unknown unknown

Bericht door Crépieux »

Bedankt! het doet precies wat het moet doen.

Misschien kun je me met deze ook helpen:

Ik heb zowel in FF als in TB de kalenderextentie geinstalleerd via dezelfde link.
In FF staat de kalender in het nederlands en in TB staat de calendar in het Engels, Ik snap er niks van.
Enig idee?

Thanks,
mvg,
Erwin
Gebruikersavatar
Crépieux
Berichten: 106
Lid geworden op: 6 december 2004, 18:27
Locatie: Kaster België
    unknown unknown

Bericht door Crépieux »

Ondertussen zelf een beetje zitten zoeken en heb een oplossing gevonden. Ik heb een nieuw profiel aangemaakt in TB en de kalender extentie terug geïnstalleerd, en nu verschijnt ze wel in het nederlands. Mijn mailmap heb ik ook in het nieuwe profiel gekopieerd. Nu ben ik nog op zoek waar mijn adresboek staat in het oude profiel zodat ik het ook kan overbrengen.
Kan ik hierna mijn oud profiel zonder verdere gevolgen verwijderen?

mvg,
Erwin
Plaats reactie