Tab-mix: tabblad naar beneden lukt niet, ook andere probleme

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
magicmans
Berichten: 241
Lid geworden op: 8 januari 2005, 17:45
    unknown unknown

Tab-mix: tabblad naar beneden lukt niet, ook andere probleme

Bericht door magicmans »

Hallo ik heb dus tabmix geinstalleerd Tab Mix 0.1.3 (RC)
En heb daar aangegeven dat de tabbladen naar beneden moeten, echter dit lukt niet ook niet na herstart, ik had dit probleem ook bij de vorige versie, en die had ik toen gedeinstalleerd. Maar nu opnieuw dus hetzelfde probleem.

Doe ik wat fout of wat

Ik heb geselecteerd dat ik bij dubbelklikken op een tab het tab gesloten wil laten worden, maar dit gebeurd niet ook niet na een herstart :twisted:


En kan ik TabX ook deinstalleren m.a.w. zit er ook een functie van het makkelijk sluiten kruisje op elke tab in Tabmix.

Het lijkt erop dat Tabmix nog iets te veel kinderziektes kent om als volwaardige vervanger van vele tab-extensies te beschouwen.

Groeten Magicmans
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Sluiten bij dubbelklikken werkt hier prima. Ik heb Tab Mix geinstalleerd en de rest van m'n tab gerelateerde extensies verwijderd en tot nu toe niks dan goeds :D Tab X kun je idd deïnstalleren.

Heb je nog andere tab-extensies geinstalleerd? Misschien dat er een conflict is ontstaan.
Gebruikersavatar
magicmans
Berichten: 241
Lid geworden op: 8 januari 2005, 17:45
    unknown unknown

Bericht door magicmans »

sc00zy schreef:Sluiten bij dubbelklikken werkt hier prima. Ik heb Tab Mix geinstalleerd en de rest van m'n tab gerelateerde extensies verwijderd en tot nu toe niks dan goeds :D Tab X kun je idd deïnstalleren.

Heb je nog andere tab-extensies geinstalleerd? Misschien dat er een conflict is ontstaan.
Ik heb inmiddels click2tab, tab clicking options, tabx, tabbrowser preferences, undoclosetab allemaal verwijderd en hierna deed tabmix 0.1.3 rc2 alles wat ik wilde behalve, wanneer ik dubbelklikken doe op de tabbalk kopieert hij niet de huidige tab, maar opent slechts een lege tab. hoe kan ik dat veranderen?

Alvast bedankt :D
Lode
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 juli 2004, 2:24
Locatie: Alkmaar
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lode »

magicmans schreef:wanneer ik dubbelklikken doe op de tabbalk kopieert hij niet de huidige tab, maar opent slechts een lege tab. hoe kan ik dat veranderen?
kijk eens bij de eigenschappen van tab mix.. maar volgens mij kan dat niet echt.
maar waaron, bij enkel klikken opent die toch ook al het huidge tabje..
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Tab-mix: tabblad naar beneden lukt niet, ook andere prob

Bericht door nirwana »

magicmans schreef:Hallo ik heb dus tabmix geinstalleerd Tab Mix 0.1.3 (RC)
En heb daar aangegeven dat de tabbladen naar beneden moeten, echter dit lukt niet ook niet na herstart, ik had dit probleem ook bij de vorige versie, en die had ik toen gedeinstalleerd. Maar nu opnieuw dus hetzelfde probleem.
Werkt prima bij mij (met 1.3-rc2). Direct nadat ik deze optie aanvink en op Ok klik verschuift de balk naar beneden. Precies zoals je zou verwachten.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
magicmans
Berichten: 241
Lid geworden op: 8 januari 2005, 17:45
    unknown unknown

Bericht door magicmans »

LodeC schreef:
magicmans schreef:wanneer ik dubbelklikken doe op de tabbalk kopieert hij niet de huidige tab, maar opent slechts een lege tab. hoe kan ik dat veranderen?
kijk eens bij de eigenschappen van tab mix.. maar volgens mij kan dat niet echt.
maar waaron, bij enkel klikken opent die toch ook al het huidge tabje..
hoe bedoel je, bij 1 keer klikken op de tab balk opent hij niks, pas bij twee keer klikken opent hij een lege tab ipv de huidige tab.
Plaats reactie