Extensie opent zich niet

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
keine002
Berichten: 5
Lid geworden op: 9 maart 2005, 16:14
    unknown unknown

Extensie opent zich niet

Bericht door keine002 »

Ik kan extensies onder extra niet geopend krijgen. Ik kan ook geen extensies downloaden. Wie heeft hier een oplossing voor?
De thema's werken wel goed. Keine002
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Kun je wat beter uitleggen wat je probleem is? Je kunt via Extra > Extensies niet dubbelklikken op een extensie? Welke extensie is het dan? Een extensie hoeft namelijk niet per se opties te hebben.

Verder zijn we ook wel benieuwd op welke manier je extensies probeert te downloaden/installeren en wat er precies misgaat. Verschijnt er toevallig een gele balk bovenaan je scherm? Dan moet je via Opties bewerken oid de site aan een zogenaamde whitelist toevoegen.
keine002
Berichten: 5
Lid geworden op: 9 maart 2005, 16:14
    unknown unknown

Bericht door keine002 »

Gert-Paul schreef:Kun je wat beter uitleggen wat je probleem is? Je kunt via Extra > Extensies niet dubbelklikken op een extensie? Welke extensie is het dan? Een extensie hoeft namelijk niet per se opties te hebben.

Verder zijn we ook wel benieuwd op welke manier je extensies probeert te downloaden/installeren en wat er precies misgaat. Verschijnt er toevallig een gele balk bovenaan je scherm? Dan moet je via Opties bewerken oid de site aan een zogenaamde whitelist toevoegen.
Als ik onder extra, dubbelklik op thema's, opent zich een venster waarin ik de gedownloadde thema's zie en kan verwijderen en toepassen e.d.
Het downloaden van thema's gaat prima. Dubbelklik ik echter onder extra op extensions dan gebeurt er niets.
Wil ik een extensie downloaden, dan klik ik op Install Now en vervolgens opent zich een venster met als kop Programmatuur installatie. Dit geeft aan dat bijv. FlahGot, de extensie die ik wil downloaden, niet ondertekend is. Ik kan nu kiezen uit annuleren of installeren. Ik kies voor het laatste en vervolgens veranderd mijn curser enkele seconden in een zandlopertje en verder gebeurt er niets.
De pagina van waaraf de extensie worden gedownload heb ik al toegevoegd middels opties aan de lijst van toegestane websites.[/quote]
keine002
Berichten: 5
Lid geworden op: 9 maart 2005, 16:14
    unknown unknown

Bericht door keine002 »

Gert-Paul schreef:Kun je wat beter uitleggen wat je probleem is? Je kunt via Extra > Extensies niet dubbelklikken op een extensie? Welke extensie is het dan? Een extensie hoeft namelijk niet per se opties te hebben.

Verder zijn we ook wel benieuwd op welke manier je extensies probeert te downloaden/installeren en wat er precies misgaat. Verschijnt er toevallig een gele balk bovenaan je scherm? Dan moet je via Opties bewerken oid de site aan een zogenaamde whitelist toevoegen.
Ik heb nog een aanvulling: Als ik via Opties ga naar Geavanceerd, Nieuwe versies van programmatuur en klik op nu controleren, dan krijg ik na de contrle de melding van: FireFox heeft problemen bij het vinden van nieuwe versies van sommige onderdelen: Details - FireFox kon niet contgroleren/vinden of er updates zijn voor SmoothWheel.
Misschien heeft dit er iets mee te maken????

Dirk
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

keine002 schreef:Ik heb nog een aanvulling: Als ik via Opties ga naar Geavanceerd, Nieuwe versies van programmatuur en klik op nu controleren, dan krijg ik na de contrle de melding van: FireFox heeft problemen bij het vinden van nieuwe versies van sommige onderdelen: Details - FireFox kon niet contgroleren/vinden of er updates zijn voor SmoothWheel. Misschien heeft dit er iets mee te maken???
Daar heeft het waarschijnlijk niets mee te maken. Die updatefunctie werkt eigenlijk nog niet goed genoeg voor productie... Er zitten nog een paar kleine bugjes in.

Ik zou een nieuw profiel maken als ik jouw was. Laat je oude profiel nog even staan. Wie weet is het een foutje in je profiel...
keine002
Berichten: 5
Lid geworden op: 9 maart 2005, 16:14
    unknown unknown

Bericht door keine002 »

ByteWarrior schreef:
keine002 schreef:Ik heb nog een aanvulling: Als ik via Opties ga naar Geavanceerd, Nieuwe versies van programmatuur en klik op nu controleren, dan krijg ik na de contrle de melding van: FireFox heeft problemen bij het vinden van nieuwe versies van sommige onderdelen: Details - FireFox kon niet contgroleren/vinden of er updates zijn voor SmoothWheel. Misschien heeft dit er iets mee te maken???
Daar heeft het waarschijnlijk niets mee te maken. Die updatefunctie werkt eigenlijk nog niet goed genoeg voor productie... Er zitten nog een paar kleine bugjes in.

Ik zou een nieuw profiel maken als ik jouw was. Laat je oude profiel nog even staan. Wie weet is het een foutje in je profiel...
Ben,

Klopt, nieuw profiel aangemaakt en probleem is verholpen. Bedankt
Plaats reactie