Kleur van geselecteerde menu items wijzigen

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Kleur van geselecteerde menu items wijzigen

Bericht door JimB »

Is er iemand die weet hoe ik de kleur van een geselecteerd item kan wijzigen met een of andere extensie. Het is niet alleen de menu selectie die dezelfde kleur heeft; nl ook alle "progress" bars in Download app's en zo. In feite elk geselekteerd item heeft bij mij die grijs blauwe kleur. Daarom denk ik niet dat het thema gebonden is (Plastikfox Crystal SVG 1.5.1). Ook had ik die vaal grijsblauwe achtergrond graag gewijzigd.
Ben ondertussen nl. al die blauwe Microsoft Bubblegum kleuren grondig moe.

Screenshot

Afbeelding
Gebruikersavatar
Asterxx
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 februari 2005, 8:09
Locatie: Nederweert, joepie!!!!
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Asterxx »

Ik krijg geen figuur te zien, controleer de link eens
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Bericht door JimB »

Inderdaad dood. Maar laat me het zo stellen: Ik gebruik het thema "Plastikfox Crystal SVG 1.5.1". Nu hebben alle geselecteerde items in het menu en in alle (ook de DL progress bars) R-klik menu's de kleur blauw. Die kleur van een geselekteerd item (heb ik nu uitgezocht) word bepaald door het thema dat ge kiest. Bij het door mij geselekteerde thema is dat blauw. Het thema wil ik niet wijzigen, maar enkel de blauwe kleur die dit thema gebruikt bij geselekteerde items. Ik heb reeds gezien dat men dit bij vele thema's individueel kan aanpassen.
Plaats reactie