Sage - RSS-feeds ordenen

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lieske
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 december 2004, 14:04
    unknown unknown
Contacteer:

Sage - RSS-feeds ordenen

Bericht door Lieske »

Sinds ik RSS-feeds heb ontdekt, ben ik Sage gaan gebruiken, en met veel plezier.

Ik heb nu echter een behoorlijke lijst met feeds, die ik gegroepeerd per sleutelwoord wil weergeven in de Sage-zijbalk. Ik heb dus braaf sleutelwoorden toegevoegd en in bladwijzerbeheer aangegeven dat ik de bladwijzers in mijn Sage-map gesorteerd per sleutelwoord wil weergeven. In bladwijzerbeheer gebeurt dat ook. In mijn Sage-zijbalk gebeurt dat echter niet. Als ik in bladwijzerbeheer aangeef dat ik de feeds op naam gesorteerd wil hebben, zie ik dat wel gebeuren in de zijbalk.

Wie o wie kan mij hierbij helpen?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Je kan de feeds in de Sage-balk ook in mappen onderverdelen, als je dat handiger vindt. Ik weet niet direct hoe Sage de feeds sorteerd, maar je kan ze met de hand klikken en verslepen.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Het probleem is dat in de bladwijzerbeheerder je de weergave wat kunt aanpassen terwijl het bronbestand hetzelfde blijft. Sage zal direct het bronbestand (bookmarks.html) uitlezen en iets met de instellingen van de bladwijzerbeheerder doen. Als je de feeds echter op naam sorteert worden ze wel in bookmarks.html veranderd en daarom geeft Sage die wijziging wel weer.
Gebruikersavatar
Lieske
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 december 2004, 14:04
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lieske »

Bedankt jongens voor de antwoorden.

Ik heb mijn feeds nu maar in mappen geordend. Maar het is wel jammer dat ik ze niet op sleutelwoord kan ordenen, want nu moet ik (om ruimte te besparen) de hele tijd mappen openen en sluiten.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ik laat de mappen de ganse tijd open staan, dan hoef ik ze ook niet iedere keer te openen. Het is dan natuurlijk wel wat scrollwerk...
Gebruikersavatar
Lieske
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 december 2004, 14:04
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lieske »

Mappen waarvan ik weet dat er maar zelden of slechts een keer per dag een update is, sluit ik en die maak ik slechts een keer per dag open, als ik weet dat de nieuwe feed er moet zijn. Voor de overige ben ik nog een beetje aan het uitzoeken wat handig is.
Plaats reactie