Mouse Gestures

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Gesloten
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Mouse Gestures

Bericht door JimB »

Ik heb ooit eens een FF extensie geinstalleerd (welke juist weet ik niet omdat er verschillende zijn die dezelfde toepassing hebben) die zich baseert op "Mouse Gestures" m.a.w. men kan bepaalde browser funktie koppelen a/h bewegen van de muis.
Vermits dit vanaf het eerste ogenblik niet goed werkte (hoogstwaarschijnlijk omdat hier nogal wat "resources" voor nodig zijn [CPU.RAM enz..]); heb ik dit met de normale FF uninstall procedure verwijderd.
Nu 4 maanden later word ik (gelukkig slechts af en toe) nog geplaagd met zeer vreemde brede getande balken (ong. 1cm breed) in de vorm van een platte > als ik mijn muis beweeg; ik hoef daarvoor FF niet aan te hebben staan.
Ik weet zeker dat het komt doordat ik die "mouse gestures" extensie heb geinstalleerd; ik herinner me dat ik een bepaalde toepassing mee moest installeren waarop deze extensie zich baseeerde.
Hoe kan ik dit voorgoed verwijderen.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Is hier beantwoord.
Gesloten