Mapicoon van thema wijzigen

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Helaas...

Ik zal even precies hier neerzetten wat ik gedaan heb, wellicht dat ik ergens een fout gemaakt heb.
Via Program Files FF opgezocht --> map chrome opengemaakt --> nieuwe map icons aangemaakt --> daarin een nieuwe map default aangemaakt --> de afbeelding opgeslagen als firefox in die defaultmap --> defaultmap hernoemd: main-window.ico --> FF afgesloten en weer opgestart.

Zal ik die map maar weer verwijderen?
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

adri schreef:Helaas...

Ik zal even precies hier neerzetten wat ik gedaan heb, wellicht dat ik ergens een fout gemaakt heb.
Via Program Files FF opgezocht --> map chrome opengemaakt --> nieuwe map icons aangemaakt --> daarin een nieuwe map default aangemaakt --> de afbeelding opgeslagen als firefox in die defaultmap --> defaultmap hernoemd: main-window.ico --> FF afgesloten en weer opgestart.

Zal ik die map maar weer verwijderen?
Het is me niet precies duidelijk of je nu firefox.ico of de map default hernoemd hebt naar main-window.ico. Je moet uiteindelijk dit bestand (niet de png) opslaan zodat het bv op de volgende locatie komt te staan:
C:\Program Files\Mozilla Firefox\chrome\icons\default\main-window.ico.

Als het dan nog steeds niet werkt kun je die map icons idd weer verwijderen.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Nog eens geprobeerd, maar het haalt niks uit...
We wachten FF 1.1 maar gewoon af.

In ieder geval bedankt voor je moeite.
Plaats reactie