About: Not Blank

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

About: Not Blank

Bericht door JimB »

Ik heb de About Not Blank ext geinstalleerd en zoals je op bijgevoegde screenshot kan zien vraagt ie bij het instellen van Preferences en het selecteren van Browse, naar een "html" pagina op je PC. Ik had graag gewoon die blanco pagina door een *.jpg bestandje of zo op mijn PC vervangen. Moet ik nu een jpg naar een html wijzigen ? Er is geen andere optieselectie dan "html"

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Je zou een html-file kunnen maken met het plaatje erin ;) .
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Bericht door JimB »

Heb ik al geprobeerd met Word, maar blijkt niet evenvoudig en bovendien was het plaatje niet beeldvullend. Ik zou het ook graag af en toe moeten kunnen wisselen en had het dan ook graag "beeldvullend".
Zoals men dat dus met de eerste de beste zichzelf respecterende Wallpaper Changer kan doen (hierbij schiet de ingebouwde XP Wallpaper nogal ernstig te kort)
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Ten eerste is Word niet bepaald een programma om html mee te schrijven... maar verder gaat je plaatje ook niet groter worden dan het werkelijk is. Ik begrijp dat je een plaatje wilt dat meerekt met het window waar het instaat? Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar met normale html+css gaat het je niet lukken.
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Bericht door JimB »

Het zou normaal wel moeten lukken, maar dan wel niet met "deze" about blank extensie. Kijk ik kan in mijn Browser URL bar een adres naar eender welke file in mijn PC typen. Dus ook naar een jpg file. De file zal dan gewoon in mijn FF pagina openen.
Plaats reactie