EINDELIJK de nieuwe tab mix vertaald :)

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

EINDELIJK de nieuwe tab mix vertaald :)

Bericht door Tjaard »

Ik ben heel lui, maar ik heb 'm nu eindelijk maar vertaald, veel plezier ermee ;) .

(De angst dat het een heel andere extensie zou worden was namelijk geheel onterecht).
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Gebruikersavatar
Lieske
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 december 2004, 14:04
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lieske »

En ik heb 'm geinstalleerd.

Bedankt!
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Om gelijk even wat roet in het eten te gooien :lol: :
Heb hem zojuist ook updated en sindsdien start FF niet meer op, krijg de foutmelding:
<window id="main-window"
^


Nu heb ik vandaag twee dingen gedaan. ten eerste een nieuwe stylesheet van Sage geïnstalleerd en ten tweede TabMix updated.

Waar het aan ligt kan ik nog niet zeggen, morgen weer een dag en ik ga nu naar mijn nest.

In safe mode dezelfde foutmelding, alleen in mijn defaultprofiel (zonder extensies) doet ie het wel. :?:
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Hmm, vreemd, ik zal eens testen morgen dan... Maar bij Lieske doet ie het wel goed :? ?
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Het ligt echt aan de update...
Heb net met een nieuw profiel -zonder verder iets teruggezet te hebben- als eerste TabMix geïnstalleerd.
Dat gaat goed, totdat je de update binnenhaalt, dan krijg ik weer dezelfde foutmelding.

TabMix verwijderen uit mijn oude profiel lost het probleem niet op, het profiel is dus beschadigd.

Hoop dat je er wat aan hebt. :wink:

Oh ja: W98SE.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik zal zometeen eens kijken of ik het probleem kan reproduceren, maar ik heb al wel een foutje in je update.xml gevonden. Daar staat op twee plaatsen in de beschrijving nog het oude versienummer achter de GUID. Misschien dat dat voor problemen zorgt, hoewel het ook kan zijn omdat er veel veranderd is in Tabmix 0.1.6 en 0.2.1.
Gebruikersavatar
Lieske
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 december 2004, 14:04
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lieske »

Ik lijk echt geen problemen te hebben met de nieuwe Tabmix. En ik gebruik ook Sage, dus aan de combinatie kan het ook niet liggen.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Lieske schreef:Ik lijk echt geen problemen te hebben met de nieuwe Tabmix. En ik gebruik ook Sage, dus aan de combinatie kan het ook niet liggen.
Dan heb jij mazzel. 8)

Ik heb het nu nog een keer gedaan:
Nieuw profiel --> Tabmix installeren --> FF sluiten en weer opstarten (geen probleem) --> update binnenhalen --> FF sluiten en bij het opstarten is het weer mis.

Heeft niks met Sage te maken -ook niet met TabMix op zich- maar met de update.
Mooier kan ik het niet maken. :wink:
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik heb het ook even geprobeerd in een nieuw profiel en bij mij krijg ik geen XML-fouten. Wel gebeuren er rare dingen met het taalpakket. Na de update van Tabmix geïnstalleerd te hebben is mijn Firefox weer in het Engels en na het opnieuw installeren van het taalpakket gaat alles dan wel weer goed.
Gebruikersavatar
BlackDog
Berichten: 145
Lid geworden op: 8 september 2004, 17:58
Locatie: Culemborg
    unknown unknown

Bericht door BlackDog »

Zelfde problemen bij mij als Adri hierboven schets, dus FF start alleen in een klein venster op met genoemde tekst. Nieuw profiel aanmaken en met Mozbackup een profiel van enkele dagen oud inclusief extenties terugzetten helpt niet, fout blijft dan bestaan. Nieuw profiel aanmaken en met Mozbackup een profiel ZONDER extenties terugzetten helpt wel. Extenties handmatig weer geïnstalleerd, met Tabmix 0.1.6. Alles werkt weer naar behoren. Alleen nog een hik met het automatisch openen van bladwijzers in een nieuw tabblad, dat werkt niet meer (vroeger wel)?
Harrie
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Het is gefixt, ik had in een rdf-file wat en-USjes over het hoofd gezien :roll: ... volgende keer toch maar de syntax highlighting aanzetten ;) .
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Gebruikersavatar
BlackDog
Berichten: 145
Lid geworden op: 8 september 2004, 17:58
Locatie: Culemborg
    unknown unknown

Bericht door BlackDog »

Gelijk even geprobeerd natuurlijk. Goed werk geleverd ucchan. Werkt nu weer 100%. Bedankt.
Harrie
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

ucchan schreef: ... volgende keer toch maar de syntax highlighting aanzetten ;) .
Of gewoon Search and Replace gebruiken ;)
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Ja hoor, prima, ook hier geen problemen meer. 8)
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Heb geprobeerd Tab Mix onder FF DPA te installeren. Maar daar doet hij het niet onder. Das logisch natuurlijk. Mijn vraag is eigenlijk moet er nu veel aan TM herschreven worden om deze extensie ook onder 1.1 te laten werken? Of is dit een eitje?
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Plaats reactie