wikipedia extensie

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: wikipedia extensie

Bericht door nirwana »

nirwana schreef:Helaas werkt in mijn Deer Park Alpha 2 het opties-venster van de Wikipedia-extensie niet meer. Het wordt wel getoond, maar ik kan er niets mee en ik kan het enkel weg krijgen door Firefox af te sluiten :?
Gelukkig kent Mozilla ook zoiets als about:config om instellingen aan te passen, dus dan doen we het maar op die manier...
Ik dacht "laat ik eens een nieuwe nightly downloaden voordat ik hierover ga klagen" en na installatie blijkt dat het probleem al verholpen te hebben. Het kwam door hoe men het nieuwe opties-venster van Firefox had ingebouwd en dat is nu blijkbaar zodanig aangepast dat ook extensie daar weer goed mee werken... Dat scheelt weer.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie